Gå til innhold

Svingbart hjul.. Er det praktisk eller ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om det er kjekt med svingbart hjul, spesielt på tvillingvogn? Er det like praktisk med 3 hjul med faste hjul eller? Har det noe å si om en skal kjøre på snø?.. Skal love å snart bestemme meg ang vogn så det blir slutt på disse vogn spørsmålene mine.... kniis.. Vingle petter må vel være meg... he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svingbart hjul er superfint..iallefall på sommern..aner itte vinterstid..har itte prøvd det enda...

Men av egen erfaring med tvillingvogn ville jg hatt en uten regbart håndtak..med to unger og litt pargas under skal det itte mange fortauskantene til før håndtaket blir slarkette...

Skrevet

Jeg har fast hjul på tvillingvogna... IKKE kjøp det!! Så tungt!

Har nå kjøpt en ny quinny freestyle 3xl comfort, med dreamibag. Enda jeg har en nesten ikke brukt simo kombi vogn stående... KJøpte Quinnyen kun pga svinghjulet... Har nemlig en babydan paraplytrille, og blitt helt avhengig av svinghjul... :)

Skrevet

Sving-hjul er fantastisk!! De fleste kan låses i fast stilling hvis du skal gå på ujevnt underlag, f.eks tur i skogen eller på snø.

Skrevet

Jeg har kjøpt en Quinny nå, og der er det svingbart hjul som kan læses. Nødvendighet på vinterføre, for det er ekkelt med vinglehjul i snøen. Enklest med tre rette hjulspor, da ;-)

Men på annen slags føre, er svingbart superlett!

Skrevet

Noen som vet om det er svingbart hjul på oth oh easy walker også?

Skrevet

Easy Walker Sky har svingbart fremhjul. (Ikke classicen). Jeg har denne og er kjempefornøyd med det svingbare fremhjulet. Har allerede blitt avhengig av det. Det kan festes, men har foreløpig ikke vært nødvendig for meg. Og jeg bruker den like mye på shopping som til turer på grus. Aldri prøvd på vinterføre.

Skrevet

Kjempepraktisk, men pass på at du kjøper en som du kan låse fremhjulet på.

Har brukt Quinny Freestyle 3xl Comfort med svingbart hjul og den er bare helt suveren å trille. Begynnte å bruke den i februar og når det var 15 cm med snø som ikke var brøytet var det godt å kunne låse hjulet.

Skrevet

ELSKER svingbart hjul! Utrolig praktisk på shopping, som på grusette veier (men da må du låse).

Anbefaler Quinny XL comfort. Var på shopping tur i dag, og stor gliste fra øre til øre da jeg vimset rundt i den nye vogna. Hærlig greie! Aldri mer faste hjul...

Skrevet

ikke kjøp quinny, møkka vogne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...