Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hallo!!!! Noen som kan forklare meg hvordan det kjennes ut å ha kynnere,og evt hvor tidlig kan man få dette??? Lurer litt på om det er et jeg kjenner,hadde ikke noe av det i sist s.skap.....Får tak i magen,fra sidene og inn mot navelen liksom,de varer kun i korte perioder og går like fort som de kommer..... Noen råd??? Er nå i uke 17+5
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 hei...tenkte jeg kunne svare i forhold til mine erfaringer med min første og ikke minst med denne jeg går med nå.....Kynnere føles litt som menssmerter pluss at magen blir kjempestram og hard...litt ubehagelig...jeg har det flere ganger daglig nå...er 27uker nå da....du kan tilogmed merke at barnet sparker mer når du får det...lykke til..klem
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 For meg høres det du beskriver ut som kynnere. Har selv aldri hatt vonde kynnere (men får ikke vonde rier heller...), det bare "strammer" veldig i magen. Hvis det ikke blir plagsomt mye, får en vel bare prøve å ta det positivt; det er livmoren som "trener". Noen sier at de som har mye kynnere, får lettere fødsler?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå