åsså jeg da :=) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Flere som har det slik? Har tenkt litt på det i dag, og er i strålende humør! Føler meg bedre og mer på topp en på så lenge jeg kan huske (og det selv om jeg har vondter både her og der Jeg er nå begynt å nærme meg størrelsen på en middels stor elefant, rager 180 over bakken og er med andre ord ganske synlig når jeg kommer vaggende Men jeg føler meg så vel og flott og gravid og har til og med vært og kjøpt meg nye klær idag, for å fremheve den store magen min Nei, livet er herlig idag Stor klem til dere alle i desemberklubben, som hjelper meg til å føle meg slik:)
Ma&Ae Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Så bra!! Når jeg tenker meg om så er jeg faktisk ganske enig med deg;-) Tror nesten 3. trimester blir bedre enn andre!! Tross halsbrann og bekkenløsning.. :-P
popkind Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Så kos å høre at noen har det bra!! Sliter litt med humør/søvn og tja.... det ene og det andre , men jeg SKAL også få det sånn snart har jeg bestemt!! Tror nok det handler litt om å bestemme seg også... Ikke bare legge seg ned å syte (som jeg gjør nå)..... I morgen blir en bedre dag...... Gleder meg allerede!!!
åsså jeg da :=) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Så bra! det kommer til å bli en SUPER dag for deg i mårra Popkind! ingen tvil om det 10 gode grunner til at det blir supert i mårra: 1. du kan spise noe helt absurd til frokost uten at noen hever ett øyenbryn engang( f. eks choco pops med sjokolademelk og sjokolademuffins ved siden av. Avsluttes med et stort krus varm kakao) 2. En undersøkelse viser at barn av sjokoladespisende mødre er lykkelige barn(så her er det bare å spise!) 3. alle de genserne og toppene du ikke kunne bruke for de fremhevet magen er nå bare å ta frem igjen! her skal magen vises for alt det er verdt! 4. å handle nye klær i store størrelser er ikke lenger en pinlig affære. man er jo tross alt gravid! 5. det er HØST! årets flotteste årstid! Fargene ute er praktfulle, det er ikke for varmt, ikke for kaldt, de har kjempegode pologensre på hm til 98 kr, den klumpete ullgeneseren fra i fjor sitter som ett skudd! 6. Det er TIRSDAG! verdens kjipeste og lengste dag, mandag, er lagt bak oss(tirsdag er alltid en bra tv dag) 7. det er neste dag! neste dag betyr at enda en dag er lagt bak oss, natta er over(med lite eller mye søvn) og det er enda en dag mindre å vente på de små nurkene vi ahr i magene våre 8. Uansett hva man tenker på, føler, lurer på eller har på hjertet, så er det noen parat på bim og ddesemberklubben. 9. Ingen synes man er sløv bare fordi man vil sitte hjemme alene og kose seg med boller og kakao, det er lov å slappe av 10. Det er fri fra skole og jobb, mannen har tatt med seg ungene og reist til svigermor, og i tillegg har han spandert en full dag på SPA til deg og en venninne!!!!! Okei da, den siste er ønsketenkning, jeg har forresten ikke andre barn og er sykemeldt, men men. Det blir uansett en FLOTTERS dag i mårra og
popkind Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg må innrømme, åsså jeg da:=) at du har gitt meg litt positiv energi.... Sto opp relativt tidlig - nå skal jeg gyve løs på noen vaskeprosjekter som har hengt over meg i ukesvis.... Også venter jeg i spenning på at ditt punkt nr. 10 skal være sant!!!!! Etterpå skal jeg kose meg med kakao, og masse deiligheter (vet ikke hva ennå)..... TAKK, du har iallefall fått meg til å tenke i en litt annen retning!! K L E M----------------------------------------->
Snupidupi Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Kor godt å læs et så positivt innlegg... e sjøl så negativ førr tia... men samtidi kosa æ mæ me magen.. enda æ har mye ondt førr tia... så trur æ må prøv mæ på ei sånn positivitetsliste... 1. Førde om æ e søkk førkjøla i dag å... så e det en dag nærmare at æ bi fresk 2. Får besøk av gummora tel frøkna fra Oslo i dag 3. Fikk sov længe i morrest 4. Va litt flenk i går, så huset e ikke så rotat som æ trudd da æ sto opp... 5. Har værdns bæste snuskepetruske sjøl om ho e syk 6. Det e fint vær! 7. Den lille i magen bompa og har det bra (sjøl om den kun holdt sæ unna ribbeinan) 8. Skal ha lasagne tel middag NAM! 9. Vaffelkak når æ får besøk... har lettere dilla på det før tia 10. At æ snart skal kos mæ me en varm kopp te med honning, så det bi godt i halsn min igjen
åsså jeg da :=) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2006 Så herlig Godt at flere blir i godt humør også! Godt humør smitter tydeligvis, nå ble jeg i enda mer supert humør selv! idag sto jeg opp klokka seks, tok på meg kosedress og deilige ullsokker og la meg på sofaen der har jeg liggi å slumra helt til nå! deeeeeeeilig! så lenge har jeg ikke sovet siden jeg ble gravid! Så nå bobler jeg over av energi og skal ta den magiske tryllestaven min(også kalt moppen) og sveipe over huset Når det er gjort skal jeg sette igang å bake eplekake, eplestang og lage eplekompott! tjohei! (har ei kasse med epler jeg må få "brukt opp") hmmmm... *fyser litt på lasagnen til Snupidupi*
snøbaby Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Enig...siste del av 2 trimester og første del av 3 timester er den beste delen...tross bekkenløsning.....slipper å være så trøtt og så kvalm....
Snupidupi Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Bærre kom du så skal du få lasagne du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå