snartmammapåny Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Har sykt vondt i noe som kan kjennes ut som blæra, MEN kjente antydning til dette sist jeg var til jm og, men da var det ikke bakterier i urinen...ca 2 uker siden... Har igrunnen blitt gradvis værre å i dag er det igrunnen veldig vondt:( Viss det ikke er uvi... noen som har hatt det samme som aner hva det kan være..?? Ble litt bekymret her nå...
tinka73 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis jeg var deg hadde jeg bestilt time hos lege og tatt med en urinprøve. Hvis du sier at du er gravid og mistenker uvi så får du komme fort inn. Symtomer på uvi er svie når man tisser, føler at man er tissetrengt hele tiden, selv om det kommer lite eller ingenting. Gravide trenger ikke nødvendigvis få de "vanlige" symtomene. Soppinfeksjon kan også gi svie, kløe og ubehag, men da får man også økt utflod. Bestill time hos lege, har du uvi så må du behandles med antibiotika.
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Er det vondt HELE tiden, da? Det kan ikke være kynnerer du kjenner? De kan av og til være ganske ubehagelige og "stramme til". Men så slipper de jo etter en stund sånn at en ikke har vondt kontinuerlig.
snartmammapåny Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 ja er liksom vondt konstant... ikke svie eller noe slikt, men bare vondt... Aner ikke helt hvordan en kynner kjennes ut så ikke godt å si... sambo mener at magen er hardere enn vanlig i dag så kan jo være det... Føler ikke det er livmoren som er vond heller... kjennes rett og slett ut som d kommer ra blæren... men hvem vet.. tror jeg får ta turen innom legen på vei på jobb i morgen, så kna de iallefall sjekke urinen min om ikke annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå