nattinatt Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 No har eg fått masse god hjelp av ho.Både med å bli spådd,og fått stilt spørsmål på nytt,og fått husrens.Har også fått vite om hjelperene mine.Gode og fyldige svar.Skikkelig spennende.Og fått ro i huset,og sover mykje bedre.Absolutt til å anbefale.NO må eg gjere ferdig oppgava mi.Kjem kanskje innpå seinere.Klem
Tredjegull Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Henger meg på her jeg også. Hun har hjulpet så utrolig mye med letingen etter hunden Rikke. Vi har desverre ikke funnet henne enda, men håper vi gjør det snart. Utrolig hvordan man kan finne en plass hun beskriver på et sted jeg aldri har vært før. Jeg bøyer meg i støvet for hennes utrolig treffsikkerhet:-) Tusen takk skal du ha, KIMBY. Uten din hjelp hadde vi gitt opp for lengst... Klem
Elastica Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Skriver under på denne ja. Ikke tvil om at hun er dyktig:-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 tusen takk skal dere ha..og når det gjelder rikke så er jeg glad for at jeg kan hjelpe..men det er så utrolig vanskelig å veilede over mail siden hun er i bevegelse og forflytter seg hele tiden..det gjør jo at eiern er 2 steg bak henne hele tiden. men håper at hun blir funnet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå