Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg har begynt å spise betong eller knaske stein i søvne -Jeg er sååååå tuuung!! Har gått opp nesten en kg i uken siden uke 34, og selv om mannen og mamma sier at det bare er i magen, så skal jeg love at det kjennes! Vondt er det også, både med bekkenløsning og huden som revner litt mer for hver dag. Senene har trøbbel med å henge med også.. På toppen av alt ligger baby og sperrer for noen vener eller noe sånt i underliver, sånn at blodet ikke kommer seg opp igjen, men samler seg i kjønnsleppene på en måte. Veldig deilig, rekker sikkert å få åreknuter før han blir født også. Er det flere som har det sånn? Jeg føler at jeg nesten ikke greier å bevege meg.. blæ.. lei.. Junior har vondt i ørene og feber også, så jeg måtte bære ham masse i natt for å trøste stakkaren. Han veier minst 12kg, og ville bare sitte OPPÅ magen så den er jo lavere enn noen sinne i dag, for å si det sånn.. Si at det går over! Si at det blir bedre før baby2 kommer! Orker snart ikke mer nå, hadde vært så godt å sove helt frem til 3.nov..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeehhhhh - det blir bedre... Er veldig tøft å være høygravid, ha små og syke barn, med alle de deilige plagene,vondtene og forunderlige tingene som skjer med kroppene våre.

Kan ikke gjøre annet enn å sende deg en trøsteklem:)

Skrevet

Tusen takk.. Trenger det akkurat nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...