Gå til innhold

Klinikk Hausken - Noen andre som skal?:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Da har vi bestemt oss for å gå igang med vårt 4. (ordinære) forsøk og det blir hos Klinikk Hausken i Hgsd.

Gleder oss mye:)

Har fått ett helt annet opplegg mtp behandling og medisiner, så dette blir virkelig spennende:) Alt blir helt nytt og det kjennes på en måte godt. Føler meg virkelig klar for noe nytt.

Er det ander som skal dit eller har vært?

Noen som vil dele erfaringer og spm. med meg?

Og vet dere, jeg spørte så klart om det om vi fikk 2 egg.... Ja, du kan få 3...Hæ? Jeg ble helt paff og glemte helt å spørre om han tulla:)

Men gjett om jeg skal spørre han igjen om det, ja - redd for det:)

Jaja, godt - da får jeg uansett 2 egg:)

Og sambo.....han leverte altså fra seg en prøve på hele 250.000.000 sædceller!!!!! Noen bedre? Ha ha ha ha ha, må bare le jeg:)

Nå må det sies at de falt en goood del etter vask, men likevel - moro syns jeg:)

Gi meg gjerne ett pip om du også skal til Hausken, så har vi noe å snakke om:)

God klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6531994-klinikk-hausken-noen-andre-som-skal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

vi var på Klinikk Hausken og jeg er nå 19 uker på vei. Ble over all forventning gravid på første forsøk :-))) så du kan tenke deg at vi er fornøyde !!!! De er ærlige og direkte i måten å være på og snakke på og det satte jeg utrolig pris på. Jeg er en type som ikke orker mye "dikking" og "stakkars deg"... men, samtidig følte jeg det var mye omsorg og empati og hvis det er noe du lurer på så trenger du ikke grue deg for å ringe. Jeg valgte riktignok ofte å sende spørsmålene på e-mail og syntes det var greit. De gangene jeg ringte og ikke fikk svar tok det heller ikke lange tiden før de ringte opp igjen.

Vi har nå 3 egg i "banken" og har selvfølgelig bestemt oss for å dra tilbake når førstemann er ute og jeg føler meg klar. LYKKE TIL !!!

Vi har vært på Hausken og skal dit igjen :-) Mistet for en uke siden, da var vi 6 uker på vei.... Så vi skal prøve på nytt ved neste mens :-) Får utført kort protokoll, dvs at vi skal begynne å stikke når jeg får mens :-) Regner med det blir om 2- 3 uker :-)

Vi er kjempe fornøyd med hausken :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...