Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg.

Vet ikke om du husker meg, men du spådde meg gravid i sommer noe som endte i sa. Du hadde rett.

Så spådde du meg gravid i oktober/ nov hvis jeg ikke husker helt feil.

Vi har ingen barn fra før.

Hva ser du nå Nattinatt?

Jeg har ikm søndag 8 okt.

Tusen takk til deg.

Jeg:220477

Han:131175

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6531803-kj%C3%A6re-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Ja eg husker nicket ditt,og at du mista.Ja eg skal sjå på deg eg.

Eg får veldig positivt på graviditet,så det er stor sjangs for at du er gravid.Fekk opp glede rundt den datoen,altså 8 okt.Og det er nok ikkje så rart då.Ser ut som det er ei jente.Må få høyre korleis det går med deg.Er veldig spent eg og.Lykke til

Hei igjen.

Har blitt så glad i deg jeg.

For det første så svarer du med en gang, og for det andre så er du utrolig dyktig. Du gir mye av deg selv og svarene jeg har fått av deg er så bra utfyllende og alt stemmer.

Håper at det stemmer denne gangen også.

I dag har jeg ikke vært i form. Hadde en liten blødning i dag som nå er borte. Kunne det ha vært festeblødning når ikm er på søndag 8 okt?

Har også vært kvalm og rar i hele dag.

Selvfølgelig du skal få høre fra meg. Det er min glede.

Ha det godt så lenge, og nok en gang: tusen takk for at du er den du er...

God klem til deg fra meg

Hei igjen.

I dag fikk jeg mensen. For det første alt for tidlig. i 2 dager har jeg hatt litt tynt og rosa blod vann når jeg har tørket meg. Så har det blitt borte igjen. Men i dag kom det mer. Mensen har kommet igjen. Snufs.

Hva ser du Nattinatt? Ser du fortsatt en graviditet på meg eller er det like rundt hjørne?

Det er dpremerende hver gang mens dukker opp. Jeg blir helt satt ut. Prøver så godt jeg kan å la det ikke gå utover samboeren. Ikke lett.

Tusen takk igjen til deg Nattinatt.

Jeg:220477

Han:131175

Klem og god natt

Hallo

Og tusen takk for de fine orda som eg får.Du er ein varm,og god person.Skal sjå på deg igjen eg.

Er nok ikkje gravid no likevel.Men når graviditeten ligger så nære,er det så lett å bomme litt på mnd.Men denne eller neste bør den lille spira være sådd altså.Men ikkje vær lei deg,du er snart gravid vennen.Go klem til deg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...