Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var trist å høre! Men må misunner deg så korte sykluser. Som du sier, flere sjanser på et år!! Jeg har sykluser på 34-36 dager, vet det er fler som har lenger, men jeg synes det er lenge nok!!!

Får håpe denne pp går bedre!!! Lykke til!

hoho! eg er også 22 VinterSol :o) og ganske ferskis (sjølv om eg har hengt på bim sidan juni)

ikm til helga, i morgon faktisk (viss ikkje syklusen min har lyst til å spele meg eit puss)

har null symptom, ikkje eingong dagen før mensen-symptom. men skal vente til over helga med å teste dersom ikkje tanta kjem i løpet av helga (det gjer ho nok)

ihh, spanande spanande!!

Henger meg på her jeg og... IKM i morgen, tror jeg... og har vært på toalettet utallige ganger for å sjekke om tanta har meldt sin ankomst - noe hun foreløpig ikke har gjort. Har hatt murringer i flere dager, kjennes ut som TR kommer hvert øyeblikk. Har også sinnsykt hjertebank og kribling der nede ;o) Aner ikke hva det kommer av?!? Noen andre??

Etter å ha prøvd i 2 år har man jo et håp om at denne gangen klaffer det!

Huff ja det er spennende tider rundt IKM!!! Jeg går også på do utallige ganger de dagene :-) Like stressa hver gang jeg går inn og like letta hver gang jeg oppdager at det ikke er kommet no. Og like skuffa hver gang den kommer...

Har IKM på søndag, så har ikke begynt med doflyinga enda...

Lykke til!!

Annonse

Til murremagen min: Please slutt med all den boblinga og brusinga, får jo ikkje slappa av med all den aktiviteten der inne. Den einaste lovlege grunn til murring no er tantebesøk (eller graviditet, det er heiilt greit altså!)

Hatar å vere sånn i limbo. Null symptom, anna enn denne boble-magen...

ja huff i dag skal jeg til lege og da får jeg vite svare på om jeg er gravid eller ikke, en gang for alle. grur meg masse. nå er det bare en time igjen, huff.

Ser det er mange på lista som nå går og venter, dette blir spennende!

er det mange som har tenkt og teste i dag eller nå i helgen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...