Gå til innhold

Så fikk jeg viljen min igjen....hehe

Anbefalte innlegg

Etter flere lange diskusjoner har min mann gått med på at vi alle tre skal ta en sydentur sammen før jul om vi fant noe til en ok pris. Han mente at han ikke trengte å komme seg bort på ferie, han argumenterte med at han har jo ikke hvert på jobb siden i juni (langt sykehus opphold + oprasjon). Men så i dag kom jeg over det megatilbudet til Tenerife i nærheten av golfbanen i Playa las Americas til kun kr. 8.220 for oss tre en uke. Han trodde jeg kødda når jeg sendte han en link på hotellet med pris info og avreise tidspunkt.

Så gjett om jeg gleder meg :))))) I morgen er det 8 uker til vi drar *JIPPI*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6531771-s%C3%A5-fikk-jeg-viljen-min-igjenhehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig da Bente :)

Gjør godt for alle 3 med sol og varme...

En liten kjærlighetsferie på et vis det.

Kryss av på kalenderen-

Du har noe å glede deg til !

Litt misunnelig jeg....hehe

Klem fra

Åh, det blir kjemepfint :-) Og godt å få tankene over på noe annet og virkelig positivt. Kanskje du kan glede deg så mye til det, at du "glemmer" litt om alt baby-styret? Eller kanskje Tenerife er et utmerket sted å unnfange en ny liten spire? Uansett kan jeg tenke meg det blir godt med litt sol og varme.

Heldiggrisen...Så billig også da. Her blir det nok mer snø. sno, og juleforberedelser...

Gleder meg jeg, sist jul var hele familien i sør-amerika, to mnd i varmen midt på vinteren. Kjempe deilig og en flott opplevelse, men det var en rar jul...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...