Crazy mama Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Endelig, i dag startet jeg på'n igjen i jobben, etter 14 dager i 100% sykmelding. Jeg ble sykmeldt pga at fødselen kom igang, jeg fikk åpning og skikkelig magevondt. Etter 14 dager i ro, ble alt bra, låst og lukket. Så, idag var det på'n igjen, jeg har faktisk gledet meg for jeg liker jobben min. Den innbefatter spennning og psykiske utfordringer, og kan være ganske så krevende. Jeg selv er motivert, og syns det er ok, men det syns tydeligvis ikke magen min. Altså, nå har jeg i hele ettermiddag og kveld gått med kraftige kynnere og vondt nederst i magen. Akkurat som de dagene før jeg ble sykmeldt. Det betyr vel at jeg bare kan se langt etter å jobbe de 4-5 ukene som er igjen av tiden før svangerskapspermisjonen. Er det flere som har det slik med sin jobbsituasjon? At jobben er såpass psykisk utfordrende og stressende at en bare må legge inn årene, og ta livet med ro i hjemmet? Dette syns jeg er merkelig, alt hva det psykiske kan styre...
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 høres sånn ut for din del. Syns du skal legge inn årene og nyte dagene frem til fødsel. Jobbe kan du gjøre senere ;-) Lykke til!!!
Hermine. Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, ikke press deg! Hvis det er fare for at fødselen starter for tidlig ville jeg slappet av hjemme og kost meg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå