Gå til innhold

sexlivet til store, er det noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Hei hei, er det noen her som er gode og kraftige med mage som kan si litt hvordan sex livet funker.. Jeg føler jeg er "hemmet" til å gjøre ting i senga med han pga at jeg er både brei og kraftig. Er det noen her på feks over 120kr som rir mannen sin?.. jeg er bare så usikker lissom.

Fortsetter under...

ja er over 120kg, et stykke over. og ja, jeg klarer det fint. er ikke vekta det kommer så mye an på, er mer om du har muskler i bena til å fikse det.

føler meg ikke så mye hemmet av vekta egentlig, klarer mye av det som alle andre klarer tror jeg.

her fungerer sexlivet veldig bra selv om jeg veier 130kg,men skal innrømme at jeg sliter litt med å ri han,men det er som grå skrev her oppe at det er pga musklene i beina mine er litt for svake.men klarer litt.bryr meg lite om det fordi det er så mye annet artig og godt vi gjør sammen.fokuser heller på det dere får til og nyt det.

Annonse

hei!! synes det går fint å ri og alt annet egentlig...... synes ikke magen er i veien.... og jeg har mage! men han er normalvektig da.... vanskeligere å ri hvis begge er store og har mage tror jeg.

Prøv å sett deg andre veien, altså med baken mot magen hans... mmmm sier jeg bare.. Eller ri han sittende på en stol...eller liggende på kanten av sengen med beina i bakken...

Dessuten anbefaler jeg å prøve loveswing, en huske .,... fåes kjøpt på kondomeriet,club4 shop....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...