Gå til innhold

kansje et dumt spørsmål?????

Anbefalte innlegg

noen andre som oxo sliter med og få barbert seg nedentil og på leggene??hehe tror ikke jeg har bannet så høyt og mye noen gang som jeg gjorde i dusjen i stad... ser jo ikke en dritt og leggene er det jo nesten umulig og komme til pga magen så når jeg sitter ser jeg sikkert utrolig dum ut hehe... samboeren min bare ler av meg og da blir jeg jo ikke mindre irritert heller ... huff

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6531537-kansje-et-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp her også... er gla for at jeg ikke kan ser der nedentil så slipper jeg å irritere meg over det.... mannen min ler også av meg og jeg vet at han ikke liker når jeg har hår der nede men når har jeg jo ikke noe valg.. eller så må han ta det men han tørr ikke... så vi må bare akseptere at vi har en jungle der nede ;)

Det har jeg gjort engang... og aldri igjen... akkurat den kveld hadde mannen min lyst på litt sengekos... mye kos ble det i hvertfall ikke... han greide ikke å slutte å le... så han henta et speil sånn at jeg kunne ser selv.. så da skjønnte jeg det... halvvparten var barbert andere halvvparten ikke :))

Jeg sitter på do og barberer bena. Tar vann i en liten balje. Har gitt opp å stå i dusjen, for jeg ser jo ikke noe!

Nedentil klarer jeg enda hvis jeg dytter magen til siden.. Men jeg pynter bare da.. Lett stuss pluss bikinilinjen, liksom..

Har ikke planer om å komme glattbarbert på føden. Så kul er jeg rett og slett bare ikke enda.

Annonse

nei skal ikke komme glatt barbert på føden men er greit nå liksom.. er så ekkelt me en mega dott nedentil hehe.. samboeren min tør ikke hjelpe meg hehe... så da kan jeg jo prøve me speil hehe..el så desperat er jeg jo ikke men men... hehe leggene da får jeg bare sitte på do som du sa mensana:)

he he he :-D måtte ta det i blinde her også i sta....... og det er så rart - når jeg gjorde det i overigår gikk det akkurat når jeg "dytta" magen til side, i dag gikk det IKKE i det hele tatt, jeg såg ingenting!!! så det blir jo spennende å se om dette blei bra ;-)

hehe jupp.. noen dager så ser jeg sånn nesten for da er magen litt "myk" i dag var den steinhard.. hehe oxo ligger han så langt nede at jeg får ikke dyttet magen heller hehe da begynner han bare og sparke og da går det ikke hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...