Gå til innhold

Ingen av eggene mine overlevde opptiningen *hulk*...

Anbefalte innlegg

På tur til Trondheim ringte laben med det triste beskjeden. Begge eggene døde. Og vi har ingen igjen i fryseren... Så da er det ingenting å sette inn heller...

Har felt noen tårer, og etter det har jeg hatt gråten i halsen hele dagen. Når jeg så innlegget til meg fra Ann-ch(m/flere) kjente jeg tårene kom igjen. Tusen takk, jenter. Dere betyr mye for meg!

Kjenner at maksgrensa mi er nådd nå.Jeg er helt tom. Med alle hormonene og 5 forsøk (der dette ble avbrutt)på 10 mnd, orker jeg ikke mer. Vi tar en pause fra prøverørsprosessen. Har prøvd å holde optimismen oppe, tenkt positiv, prøvd å gjort alt riktig for at vi skulle lykkes.... men det er så forbasket mange hindringer - og det kjenner jeg på kroppen nå.

Derfor vil jeg takke for meg her på ass.befruktning. Kommer sikkert til å følge med på dere framover - er så spent på om det går bra for dere - noe jeg virkelig HÅPER!!!! Men jeg blir nok ikke like flittig skribent som jeg har vært.......

Håper å komme tilbake forå gå i gang med flere forsøk, men akkurat nå er det ikke aktuelt.

Jeg er UTROLIG glad for å "kjenne" dere og for den utrolige støtten jeg har fått. Ønsker dere alle lykke til framover, jeg *krysser* som vanlig alt jeg kan for dere.

God klem fra en som ikke er like optimistisk lenger..........

Fortsetter under...

Hei kjære deg.

Åååå jeg sender over 1000 varme klemmer og tanker. Jeg var i dine sko for en uke siden og de skoa er ikke gode å være i. Eneste jeg kan si er at det blir bedre......sakte, men sikkert!!

Ta vare på deg selv og dine i tiden som kommer.

Håper å se en mer positiv Lenn om ikke så altfor lenge.

Stor klem:-))

Uff, nå ble jeg trist... og ordløs!! var så sikker på at det var din tur nå!!

Livet føles så ufatterlig urettferdig noen ganger!!

Skjønner deg godt at du er sliten, og at dette tar på.

Men jeg håper du snart kommer tilbake med nytt giv og at du lykkes!! For det fortjener du og jeg vil savne deg her inne, du er et utrolig flott menneske som bryr deg om alle og gir så mye av deg selv..

Du er unik!! Vil bare gi deg en trøsteklem og si at du blir dypt savnet..

Men ta vare på deg selv og bruk tid med din kjære og få det litt på avstand... vi er her vi og ser bare frem til å se deg igjen!!!!!!

Kjære Lenn.

Dette var trist å lese. Utrolig hvor mye vi ivf'ere må gjennom.

Man føler seg jo ganske sikker på at det iallefall blir innsetting når man har to egg i fryseren...........huff, huff, nei dette var bare trist.

Føler veldig med deg nå Lenn, er bare så vanskelig å trøste i en sånn situasjon. Du skal vite at jeg tenker på deg, og føler med deg.

Håper du kommer litt ovenpå etterhvert. Kommer til å savne deg her inne, men det var jo ikke slik du skulle forlate oss.

Ønsker deg lykke til videre. Kreftene kommer nok tilbake etterhvert, så kanskje du orker en ny runde med tid og stunder.

Kjempestor trøsteklem fra

Hei vennen

Dette var trist å lese:-(

Men du må ikke gi opp, sant?

En pause kan være vel og bra, men du må IKKE gi opp!!!!!

Jeg har jo fulgt deg mer eller mindre "hakk i hæl". Hadde jo første forsøk sammen i nov/des ifjor. Husker du?:)

Så jeg har hatt 3 ordinære forsøk og 1 frys siden det og det blir 10mnd. det, så tror du meg, jeg vet hva det er snakk om....

Men jeg bare kjører på videre. Jeg tror ikke jeg hadde klart å stoppe om jeg hadde villet? Det er vel redselen som driver meg er jeg redd...

Har bestemt oss for Hausken og får sette i gang med kort behandling når jeg måtte ønske.....og det skal jeg love deg ikke blir lenge til:)

Hvil deg litt nå og tenk over hva du orker og hva dere vil, så håper jeg at vi sees om ikke så altfor lenge.

Og husk; imorgen føles ting allerede bedre...

Tenker på deg, Lenn

God klem fra meg

Syke satan!

Syke, syke satan - det skulle ikke være lov, overhodet ikke! Hvorfor finnes det ikke noen som kan bestemme at sånt som dette ikke skal skje, hvofor blir verden bare jævilgere og jævligere??!

Beklager at jeg banner Lenn, men jeg klarer bare ikke å holde frustrasjonen og sinne tilbake. Det er gjerne sånn jeg reagerer, blir oftere sint enn lei meg (ikke helt bra, men sånn er jeg bare...) Og akkurat nå er jeg fly forbanna på livet som kan gjøre sånne grusomme ting mot deg - det er sååå urettferdig og ufortjent!

Sender alle de klemmene jeg kan. Vet det ikke hjelper så mye, men vit at jeg tenker masse på deg...

Stooooooor trøste-klem fra

Annonse

Stakkars stakkars deg ,Lenn!!!

Jeg hadde håpet at dette ble gullegget for dere, at dere endelig fikk det etterlengtede barnet dere har drømt og fantasert om.

Nå kjenner jeg at jeg blir fryktelig trist på dine vegne!!

Ta godt vare på deg selv nå fremover, nyt livet som best dere kan!!

Masse klemmer fra

Hei Kjære Lenn!

Huff nå ble jeg utrolig lei meg. Sitter med gråten i halsen nå. Det var jo ikke sånn det skulle gå:-(

Skjønner at du velger å ta en pause. Du har jo vært gjennom litt av et kjør på 10mnd. Kroppen trenger å hvile litt også. Selv om det er en mager trøst i dag. Skulle jo helst ha vært ruger. Men naturens gang kan vi ikke styre,desverre.

Kommer til å savne deg her Lenn. Om noen uker så er vel ikke jeg her så mye lenger heller. Uansett hvordan det går. Men kommer til å sjekke innimellom for å se etter deg,når du er klar for ny runde.

Ønsker deg masse lykke til videre Lenn. Håper vi "snakkes" igjen en dag med spirer i magen.

Kjempetrøsteklem fra meg.

Fy søren, verden er ikke rettferdig i det hele tatt..

Kjenner jeg også fyrer meg opp, slik som snøfilla. Det skal ikke være lov dette!!!

Skjønner du har det tungt nå, og at dette er en veldig vanskelig og tung dag. Håper du snart finner mer mot, og er i gang igjen.. Er sikker på at du kommer til å bli gravid, og at det kommer et barn til :)

Men forstår veldig godt at du vil ha pause.. 5 forsøk er så uffatelig mye, og at du har kommet deg gjennom så mange, synes jeg, viser hvor mye mot og styrke du har.. Jeg hadde ikke klart det.

Du er for meg en sterk person, som har hjulpet meg sååå mange ganger her. Du har bidratt med støtte, optimisme, gode råd, og har vært en sann venn. Kommer til å savne deg veldig!!!

Synes oppriktig at dette var helt forferdelig trist å lese, og sitter med tårer i øynene.. Verden er så blodig urettferdig, og dette er veldig ufortjent!!!

Vil sende deg en god klem, og håper og se deg snart igjen.

Titter inn her for å se etter deg Lenn.. For faen, er det mulig??! Jeg blir skikkelig hissig på dine vegne!

Kjære deg Lenn.. Vet nesten ikke hva jeg skal si.. Vit at jeg tenker på deg, og håper at det til slutt viser seg å være rettferdighet i denne verden..

Mange klemmer fra

Dette var trist lesning Lenn..

Ord blir fattige...

Jeg håper at du har en mann som tar godt vare på deg

i tiden fremover,og at du tar vare på deg selv også..

Ønsker deg det beste !

Hilsen

Du har absolutt grunn til å være trist og lei nå, Lenn. 5 muligheter med like mange nedturer på 10 måneder er mere enn hva de fleste ville tålt. Uansett hvor fornuftig man er så er det vanskelig å finne mening i noe så urettferdig. Men du får ikke gi opp dette! :o(

Jeg strever selv med å finne mot og vilje til å gå igjennom det samme èn gang til og vente på at forventninger og nerver skal bølge gjennom meg igjen. Det er en utrolig tøff påkjenning dette og du gjør nok rett i å la kroppen og sinnet hvile en stund. Gjøre andre ting og tilbringe tid sammen med familien osv. Men jeg hååååper at du klarer å samle nok krefter til å komme tilbake til oss igjen. Brukt tiden godt og besøk oss når du måtte føle for å snakke eller lese.

Jeg kommer til å savne deg, Lenn.

Annonse

Kjære Lenn,

Dette var virkelig ikke de nyhetene jeg hadde håpet å finne her inne

nå....... Pokker hvor vanskelig dette skal være!!! Har full forståelse for at du ikke orker mer akkurat nå, både kroppen og psyken trenger hvile etter så mange runder. Ta deg en velfortjent pause og lev litt uten alt det maset her. Du tenker sikkert at du har det litt travelt, men du kan fortsatt unne deg et pusterom. Det er mange her inne som er eldre enn deg og som fortsatt lykkes. Du har forhåpentligvis en del år å gå på enda. Du kommer til å bli dypt savnet her inne, det er helt sikkert. Hadde jo håpet du hadde forlatt oss med et lykkeligere utfall.

Føler så inderlig med deg nå.

Selv har jeg ikke vært særlig aktiv her i det siste heller, en blir så himla sliten av hele greia. Vi har jo holdt samme maratonløpet begge to i år.

Jeg reiser til Finland i morgen for en utvidet utredning, og håper de finner en årsak til at jeg mister hver gang jeg blir gravid og at det er noe

de kan gjøre med det. Er jeg heldig kan jeg ta mitt siste fryseforsøk før jul, og da er det bare å håpe at eggene greier seg. Gjør de ikke det blir det nok en litt lengre pause på meg også, for da må jeg stille meg i køen for en ny eggdonor igjen.

Det skal neimen ikke være lett det her. Håper så inderlig vi kan stikke innom her igjen begge to med gode nyheter! Ta godt vare på deg selv Lenn, og prøv å nyte livet sammen med mannen og den lille gutten din!

Stor klem fra

Kjære Lenn.

Vet så godt hvordan du føler deg.

Jeg har selv hatt 2 ivf, ett avbrutt frys, og ett frys uten positive resultater.Og det er meg de så fint kaller målgruppen for IVF,

med min unge alder, vekt, og det at jeg i tillegg har født ett barn.

Jeg er i dag gift med verdens snilleste, og det ser ikke ut til at han skal få bli pappa. Han drømmer om å få være med fra starten av, da han ble pappan til Emma da hun var fem.

Og klart jeg forstår han, det er jo ikke rart at han ønsker sine egene barn.

Jeg også drømmer om det og få dele dette store med noen,

da jeg var helt alene med alle gledene Emma ga meg.

Jeg har full forståelse for at du føler for å gi opp. Og jeg har alltid HATA at dere sier til meg at jeg IKKE skal gi opp når jeg har kjent begeret flyte over.

Men kjære Lenn, du kan ikke gi opp skjønner du!

For det blir din tur også, det er jeg sikker på!

Ord blir ofte meningsløse i slike situasjoner, men jeg håper så inderlig at du kommer deg ovenpå og bestemmer deg for at DETTE skal IKKE bli din skjebne.

Håper du er å se her snart igjen:-)

Klem

Ja, det er hardt og brutalt å holde på med IVF.

Har du prøvet kortison behandling før egguttak? Har hørt om noen som er blitt gravide slik, hun ene er nå fødeklar etter 7 ivf forsøk, en annen har også flere forsøk bak seg men ble gravid da hun tok kortison kur på forhånd. Snakker nå om damer rundt 40.

Har også hørt om de som har brukt opp ivf kvoten sin i Norge og blitt gravide med ivf i FInland. De har visst en annen teknikk der.

Lykke til!

Huff, det skal ikke være enkelt dette her nei...

Jeg har selv to egg igjen på frys,

og gruer meg til opptiningen...

Skjønner godt at nedturen er stor.

Sender deg en god klem,

lov oss at du titter innom av og til...

Kjære godjenta Lenn:)

Dette var utrolig leit å lesa.. Stakk innom no og var så spent på et innlegg fra deg ang. innsettinga som skulle vert i dag.. Fæler sånn med deg, og vil bare si at det er du som får plass i mine tankar i dag..!

Som eg har skrive her inne før, det går fra høge fjelltoppar til djupe dalar på "no time", og det er så tungt å vere del i denne prosessen når slike ting skjer..

Håper du klarer å reise deg etter denne nedturen, og finner energi og motivasjon til å stå på vidare! Eg tenker som så at det bare MÅ ordne seg til slutt! Ein del av oss må bare igjennom masse motgang før vi lykkes, men eg er sikker på at vi lykkes! Skriver det igjen:

DET ER I MOTBAKKAR DET GÅR OPPOVER:)

Og no trur eg du snart er ferdig med din motbakke, og snart SKAL det bli din tur!!!

Skjønner du vil ta deg ein pause fra BIM.. Hpåer du stikker innom igjen snart, og slår følge med oss vidare mot målet! Du er ei god-jenta veit du:) Vil så gjerne slå følge med deg vidare:)

Sender deg ein skikkelig god klem fra vest***

Din venn,

Nei og nei... Føler med deg Lenn...

Men 5 forsøk på 10 mnd... stakkars deg.. du må være utslitt!! Skjønner godt at du tar en liten pause. Kanskje kroppen er litt mer mottagelig neste gang :-) Du må i alle fall tenke positivt. Det blir barn av det en dag, bare ikke akkurat nå. Hvil deg litt - så håper jeg vi hører fra deg inni mellom her :-)

Varme klemmer og tanker fra meg

Kjære Lenn

Tårene triller.....................

Jeg er så lei meg på din og mannen din sine vegne!!!!

Det her er bare så fryktelig trist at jeg ikke finner ord.

Har vært så spent for din skyld og tenkt at nå, nå skal det lykkes.

Det er nok veldig lurt å ta en pause nå ja, det trenger du og det trenger kroppen din. Tid til å finne tilbake til deg selv og tid til å sette alt på vent en stund..............

Ta vare på hverandre nå, gråt og skrik og få ut all sorg, fortvilelse og skuffelse. Det vil virke helende etterhvert...................

Du er en vanvittig flott jente og jeg er sikker på at mannen din er veldig glad for at han er sammen med akkurat deg!!! Glem aldri det.........

Tenker på deg!

Stor klem

Hei lenn, ville bare sende deg en tanke, ord blir så vanskelige å finne.. Tror en pause er bra både fysisk og psykisk, gi deg og din mann tid til å la alt som har skjedd synke inn og bearbeide alt... Sender mine beste tanker, og lykke til videre.

Kjære Kjære Lenn!

Jeg er så utrolig lei meg på dine vegne! Det var slett ikke sånn det skulle gå.

Ta deg en pause, kos deg med høsten, finn tilbake til kjæreste forholdet med mannen din og kjenne på den kjølige deilige høsten og fjern deg en stund fra alt dette vonde.

Det er du som kjenner følelsene dine og kroppen din best, og nå er det nok tid for å høre på hva kroppen forteller deg med å ta en pause.

Men ikke gi opp! Så skal du se at våren blir en fantastisk tid for å gå igang igjen med ny energi!

Jeg tenker masse på deg, og håper du føler deg litt bedre for hver dag som går.

Masse trøsteklemmer fra

Nå ble jeg skikkelig lei meg :(

Har ikke vært inne på noen dager så var spent på hvordan det gikk med deg. Jeg er ikke så aktiv med å skrive, men leser mye her inne og du har vært en av de som har hjulpet meg mye.

Lykke til videre og håper du kommer snart tilbake. Vi tenker på deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...