Gå til innhold

Super scooop i helga.....

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Vav og handlet bilsete i helgen. Så at maxi cosi cabrio fix var satt ned fra 1499,- til 999,- Da måtte jeg jo bare inn og handle... Men det når jeg kom ut av butikken var det liksom noe som ikke stemte. Hadde jo bare betalt 3000,- for sete+base+supernova babycall. Sjekket kvitteringen og fant ut at jeg hadde jaggu fått 500,- kr i avslag på basen også... Jippi. Penger spart, penger tjent. Salg på Barnas hus...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6531263-super-scooop-i-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frakta ble ikke dyr i det hele tatt, siden vi tok det med oss på flyet (altså gratis). Vi har jo lov å ta med to kolli hver, så det gikk fint. Selv om det sikkert så litt dumt ut at vi kom med to STORE kofferter, og to enda større pappesker (faktisk krevde de oss ikke ekstra pga at størrelse og vekt var for høyt heller). Kjøpte ikke vogn og seng og stellekommode nei. Det er for store ting.

Men ALLT annet kjøpte vi:

Bilstol, brystpumpe, pustealarm, babycall, tåteflasker, smokker, smokkeklips, ekstratuter til tåteflaskene, masse fryseposer til melk, salve til såre brystvorter, maaaaange ammeinlegg, mikrofiberinlegg til bilstolen, bæresele (baby bjørn med ryggstøtte), diverse sengesett, masse laken til vogn, vugge og seng, sprinkelværn til sprinkelseng, sprinkelværn til vugge, hodegavlpynt til sprinkelseng, kappelaken, teppe til å legge oppå dynen, leketepper til gulv, helse- mikrofiber- og fleecetepper i flust, babynegleknipper med forstørrelsesglass og fil-ting for å få neglekantene myke, klorevotter, gulpekluter, håndduker med hette, vaskekluter, vaskbart trekk til stelleputene, vantette litt tykke underlag til å ha i sengen/vugga/vognen slik at lekasjer ikke går ned i masrassen, to par sko (et par til de første stegene, og ett med hard såle som hun vokser i etter hvert), voksi-pose, skinnpose, regntrekk og myggnett til vognen, MASSE klær og slikt fra 0-9 mnd, smekker, stelleveske til vognen...

Det var det jeg kom på sånn umiddelbart.

OG DET MORSOMME ER: Alt det kostet ikke mere enn 5000 kroner. Da tok vi oss råd til å kjøpe en del mer eller mindre unørvendige ting også, bare fordi vi hadde lyst.

Vogn, stellekomode, sprinkelseng og skyveseng har vi fått av de kommende besteforeldre, og bleiebøtte har vi kjøpt i norge. Tror ikke jeg vet om noen ting vi ikke har enda, og det er tre mnd igjenn til nyttårsbarnet kommer. Jaja. Godt å ha det i hus. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...