Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei hei Nå er jeg så letta etter ettersamtalen. Eller det ble vel mer en gjennomgang av forsøkene vi har hatt. Som han sa så hadde jeg middels/ helt midt på treet kvalitet på egga. Greit antall, noen dårlige og noen middels og de som er satt tilbake ved hvert forsøk var topp. Til å bli baby av, men at jeg hadde hatt uflaks siden det ikke fester seg. Han mente det ikke var nødvendig å undersøke hverken livmor eller sædkvalitet. Det ville ikke ha noe for seg. Det var bare uflaks....og det kommer jo ikke som noen stor bombe at jeg har..... Skulle være med på er prøveforsøk der de tester ut en ny medisin. Det er 50/50 % sjanse for å få det nye medikamentet eller det vanlige medikamentet (kontrollgruppa). Puregon som enkelt dose og deretter placebosprøyter, eller bare puregon sprøyter. Begynner rett på sprøyter ved neste syklus, ingen nedregulering. Blir nøye fulgt opp med ul, blodprøver, vekt(skrekk og gru), BT og P. Følges også opp under en evt graviditet og etter fødsel. Det er så masse info, du skal heller lese infobrevet!! Det beste er at jeg slipper å måtte betale for medisinene. Tror jeg må betale for ul og blodprøver, men er ikke sikker. Det ble så masse info og jeg ble så glad og overveldet når jeg kunne fortsette med forsøk. Var jo skrekken at han skulle si det ikke var håp for oss. Uansett om vi må betale litt så sparer vi MASSE. Ca 1400 pasienter vil delta på utprøvingen av det nye medikamentet, fordelt på 30-40 klinikker i Europa, USA og Canada. Ca 50-60 pasienter på hver klinikk og tenk at jeg er en av dem!!!!!! Så det er ikke stopp og lukket og stegt for oss, fremdeles en mulighet for å få baby i magen. Drømmen er fremdeles oppnålig. STOOOOOOR KLEM FRA MEG
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Åh så spennende, lykke til i prosessen.. får håpe du lykkes!!!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk Tullemor, jeg er så oppglødd at det er helt utrolig. Letta og glad
Krutt Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Nå kan du tro jeg har vært spent!!!! Du, så flott da. Da er du jo snart igang igjen du da, så heldig...! Blir nesten litt misunnelig her jeg sitter,snufs... Gleder meg til å få sett på dette infobrevet, så kanskje jeg skjønner litt mer..he he. Du, da spørs det om vi må ta en kaffe en dag, slik at vi får prata litt igjen. Åhh,så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange klemmer fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Kaffe skal smake!! Du, det her må jo være aktuelt for deg også da. Kan du ikke ta en tlf å høre?????
Krutt Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Hallois. Som jeg skrev til deg tidligere i dag, så kunne jeg ikke være med på dette forsøket pga. at jeg er for lett. Må vist ikke veie under 60,1 kg... Men jeg spurte samtidig om kostnader under dette forsøket, og da fikk jeg beskjed om at det ikke kostet noen ting, og at det heller ikke telte som ett forsøk. Altså; hvis en skal starte med offentlige forsøk, men får tilbud om å prøve dette først, så teller ikke dette som ett forsøk, og du har fortsatt 3 offentlige igjen hvis dette ikke går bra. Har du noe fri til uka da? Klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 Halloen Utrolig synd du ikke kunne være med på dette prosjektet. For noen teite regler at man må veie over 60 kg. De sa vel ikke noe om høyde da? Skulle tro det måtte samsvare litt med vekta? Skjønner ikke det helt jeg, men ja, det er typisk uflaksen din. Og det er første gang jeg har hatt fordel av å veie litt for mye. Som jeg sa til deg etter sommerferien så var jeg jo redd de skulle si jeg ikke fikk fler forsøk fordi jeg var blitt for feit, men den gang ei!!! Hmmm, helt gratis er for godt til å være sant, skulle tru jeg måtte betale for ul, medisinske undersøkelser og blodprøver?? Ikke vet jeg, men sparer penger det gjør jeg uansett så lenge jeg ikke må betale for medisiner. Har forresten fått tilbakebetalt penger fra de offentlige forsøkene, ble litt kroner inn på sparekonton kan jeg si. Kommer godt med til neste forsøk hvis dette går til h******. Noe det selvfølgelig ikke gjør..he he..optimistisk jeg!!!???? Har fri til tirsdag, har planer om å sove leeeenge. Klar fra kl 12. Vi kunne jo gått en tur hvis været tillater det? Klem fra meg:-)
Krutt Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Hei igjen. Jeg har også fri til tirsdag, så vi kan godt ta en spasertur - har ikke vondt av det!! Sove lenge har jeg planer om også, så det er helt greit!! Send meg en mld. når du er klar, så kan jeg ta en tur utom deg, hvis du har forslag om noen fine turplasser da...
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Kan ikke du bare komme til meg til tirsdag da? Sånn i 12-12.30 tiden? Hvis det er dårlig vær så baker jeg en kake som vi gomler i oss i stede......nam nam... Satser på finvær. Ta med F, så hun får luftet seg litt også.
Krutt Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Det er greit, jeg og F kommer til tirsdagen! og blir det dårlig vær så er det helt greit, jeg må allikevel opp noen kilo.....he,he,he (den var go) go'klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 He he..morroklumpen, du kan få sagt det!!!!! Skal putte litt ekstra smør og sukker i den kaka :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå