Gå til innhold

Hvor kjapt etter EL kan man få positivt test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

argh! jeg ER så enig. tihi..

har gått rundt og følt meg så inmari gravid de siste dagene (som om jeg vet hvordan det føles...) så nå bare gir jeg opp..

prøver å ikke tenke for mye på det..

lett å si, sitter jo her inne hele tida..

Annonse

Heldig du... håper du er det fortsatt!!!!!!

Eg skal prøve å teste så sent så mulig.. ukene blir lange nok...

Tittet inne på 1. trim. noen har jo visst det "lenge" før ikm... eg vil prøve å "lure" meg unna et par uker. Har liksom ikke behov for å vite det når eg er 3 uker på vei liksom... he he. Forsto du dette?? Kanskje litt teit skrevet.. hm.. jaja.

Skjønner deg:)

Jeg vil gjerne nyte hvert minutt at denne graviditeten jeg, regner med det blir den siste...

Men men, må nok styre meg noen dager til tenker jeg :) Over neste helg kanskje jeg tester, dersom jeg fremdeles føler meg som jeg gjør nå...

Da er d høstferie også, så jeg slipper og boble over på jobben *hihi*

Annonse

Hei, jeg skjønner egentlig ikke helt dette med at man ikke skal si det til noen i begynnelsen. I hvertfall kan man vel si det til de nærmeste. For skulle det skje at man får SA så ser jo alle mine nærmeste venner og familie på meg at det har skjedd noe veldig trist. Da syns jeg nesten det er bedre å fortelle på forhånd. Men selvfølgelig ikke spre det til hele verden for da blir det kanskje litt mye å forklare.

Hehe...

Jeg får IKKE fort mage...

Sist var d knapt synlig da jeg var 6 mnd på vei *hihi*

Så om jeg vil, kan jeg holde d skjult temmelig lenge.

Trenger ikke mamma-bukser engang jeg, går i de samme buksene hele tida... (Kan seff bli helt annerledes denne gangen da *gulp*)

he he.. skjønte den du...

Og du moniccen vil eg ikke snakke mer med!!!! ikke vise noe når 6 mnd på vei??? fy!! neida,,,, *ler nå* ingen er like ihvertfall!!

mine foreldre bor noen mil unna, så de skal eg klare å overaske denne gang med at de ser det selv(tror eg skal klare det)

Eg sier det først til de som eg og vil bruke som trøst hvis det skulle gå galt! Det har alltid vært mitt motto!! Men må nå bli gravid først.. he he

haha, mine svigerforeldre bor i Kina, og vi skal besøke dem i juleferien.

Drømmen er jo å ha mage når vi kommer. hihi

men det begynner jo snart å se mørkt ut for akkurat DET...

men tenk så moro!

Ville nok fortalt det ganske så raskt til min egen mor da. greit å ha støtte om det gikk galt. Har snakket med damer i 60åra som forteller at de pent måtte gå på jobb etter en spontanabort og ikke hadde noen å snakke med, fordi det var så utrolig tabubelagt..

det må være en veldig ensom følelse..

*ler*

Er veldig behagelig da, å kunne gå i de samme buksene, seff ikke de aller trangeste da, men dog :)

Sliter ikke med størrelsen i hvertfall, og det er deilig. Jordmødrene sier de tor ungene mine holder seg fast i ryggraden min, for de ligger så langt inn *hihi*

Det mottoet ditt var utrolig smart, og d er jo slik d er...

Kina?? Stilig...

Eg sa det til mamma tre min etter tok test sist gang... så tenkte å bruke en ny vri denne gang.. he he. Så siden eg er så "heldig" å legge fort på meg(ha ha) kan det bli spennende å se om hun tør å si at det...at eg har lagt på meg altså.. Hun vet ikke at eg har tatt ut spiralen, så eg tror eg skal klare å holde tett.

Håper veldig at det skjer fort... for vi skal feire jul hos de i år, med mine andre søstre og familier også... uff, nå ble eg så babysjuk igjen!!!

Og mannen er på jobb.. kommer ikke før i natt!!! Sukk..

Jeg får fnatt.

Livmora jobber og jobber, er øm og kribler, og får sånn kjempesvak kynner-følelse i den, nesten hele tida...

Nesten så jeg begynner å teste med en gang!!! *ler*

Huff...

Hvordan skal jeg holde ut ventetida til jeg kan få sjekket saken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...