Gå til innhold

Når ser man noe på UL?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pga tidligere exu (svangerskap utenfor livmor) skal jeg på tidlig UL i slutten av denne uken. Jeg tror jeg er i uke 4 eller 5 - så jeg lurer nå på om man egentlig kan se noe så tidlig allikevel. Er det noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var lenge til. Jeg har fått time så tidlig fordi jeg ba om det (og fått beskjed om å komme til sjekk med en gang jeg skulle bli gravid i igjen) - men da er det vel sannsynlig at det bare blir blodprøver på fredag. Legen har UL og jeg hadd hået å fått bekreftet om det er på rett plass dennen gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ul når jeg var 6+2 (pga mistanke om exu) fikk sett at det var fostersekk og foster på riktig plass og målt at størrelsen var som den skulle. Var jo ikke mye en så (selvom jeg kan sverge på at det er verdens vakreste lille barn på bildet jeg fikk med meg..) , men de finner jo ut om den er på innsiden av livmoren eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se plommesekken tidlig, men hjertetslag ser du ikke før i uke 6. I tillegg ser du jo om plommesekken er så stor som det er forventet i den uka du er og om den er på rett plass.

 

*krysser fingre for deg*

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...