Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Flere som skal ha to tette barn?

Jeg får 15 måneder mellom mine, er 24 uker på vei nå.

Jeg er hjemme mellom mine to permisjoner, så datteren min er ikke i barnehage. Dette resulterer i mye løfting og bæring på henne. Jeg har ikke ryggplager, men har nå begynt å bekymre meg for om all løftingen kan resultere i prematur fødsel?? Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 26 uker på vei og har en 1 åring som går i barnehage. Har termin 9.januar og det blir 16 mnd mellom mine. Blir endel løfting her også og jeg merker at det er litt mer slitsomt å gå gravid denne gangen. Men tror ikke at det resulterer i prematur fødsel så lenge alt er normalt ellers og livmorhalsen er godt lukket. Jeg bekymrer meg ihvertfall ikke for det...

Skrevet

Hei!

Det kommer til å være ca 18 mnd mellom mine to - har en sønn på 14 mnd og er 24+6 i dag. Jeg er også hjemme mellom de to permisjonene, men det er fordi jeg er sykemeldt (svimmelhet, svangerskapskvalme og bekkenløsning). Sønnen min er i barnehagen, og det er veldig bra, for hadde slitt mye mer dersom han hadde vært hjemme hele tiden. Vi bor i 4. etasje uten heis, så det blir naturlig nok en del løfting her også, selv om jeg nå har fått streng beskjed av legen om å løfte minst mulig. Prøver å bøye meg ned/sette meg på gulvet mer sammen med sønnen min, slik at jeg holder meg på hans nivå - dersom han da vil ha kos/trøst kan han gå rett bort i armene mine uten at jeg behøver å løfte han opp.

Hvor bor du forresten? Jeg bor på Teisen i Oslo :o)

Skrevet

Heisann!

Jeg har et ár og 40 dager (13 mnd og litt) mellom mine. Den andre graviditeten gikk forholdsvis greit for meg - ble sykmeldt pga. ryggen, men ellers alt fint.

Synes ikke det er mer arbeid á ha to barn enn ett. Nár man allikevel skifter bleier sá har det ikke sá mye á si om det blir en xtra. Dessuten ser jeg fram til den tiden da de kan leke sammen og vaere der for hverandre gjennom oppveksten.

Lykke til :o)

Skrevet

Her blir det 16 mnd mellom, jeg er bare i uke 15 enda. Skal ut i jobb igjen i November, skal jobbe frem til jeg går ut i permisjon igjen i Mars. Men har bekkenløsning allerede, så kan være jeg blir sykemeldt etter en stund da... Mødre har vel løftet barna sine i alle år, så tror nok dette skal gå bra=) Min kan ikke gå enda, så løfte henne må jeg jo! Og sambo jobber i nordsjøen, så kan nesten ikke forlange at han kommer hjem hver dag heller...

Skrevet

Har to tette jeg også.Ei jente på 5 og en gutt på 4.Var hjemme med den eldste hele tiden,er forresten hjemme enda og venter nå nr 3.

Bare gled deg de kommer til å få mye glede av hverandre opp igjennom tiden!

Skrevet

Blir litt under 2 år mellom mine. Jeg gleder meg til de begynner å leke med hverandre. Det ser ikke ut til at jenta vår får noen søskenbarn på de nærmeste årene og da må vi bare se til å produsere søsken selv:) Jeg har selv 3 søsken og ønsker meg 3 tette barn.

Skrevet

Hei på dere

Jeg venter nr. 2 i beg. av mars. Er 18 uker på vei, og har en 1-åring i barnehagen og er i full jobb.

Blir ca 17-18mnd mellom mine.

Gleder meg veldig, det blir spennende men sikkert hektisk. Men er glad at eldstemann har barnehageplass slik at jeg og minsten kan bli godt kjent og at gutten vår får masse oppmerksomhet i barnehagen og vår fulle oppmerksomhet når han kommer hjem siden vi da er to voksne.

Mannn min skal være hjemme 1mnd etter fødsel med oss så vi alle kan bli kjent:)

Vet dere var dere får?

Vi har gutt men vet ikke og vil ikke vite nestemann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...