Gå til innhold

Har dere fått store mager da?

missmam

Anbefalte innlegg

Fått store mager? Kjenner dere mye liv?

Min mage har vokst en god del nå, og jeg kjenner liv hver dag:) Kjenner det godt fra utsiden også! For en herlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner jo ¨få antydningtil mage, men ikke på langt nær som mange andre jeg har sett bilde av i albumet som er rundt 20 uker. Er jo folk der i 15 uke og sånn som er kjempesvære!!Buhu..why??

Men det er jo en trøst at det er liv innin her da..han sparker sånn at jeg ser magen hoppe:):)Artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få mage.. men ikke noe mega store greier enda.. Tror ikke man kan se det hvis man ikke vet.. man vil kanskje lure.. men ikke tørre å spørre..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp er ikke tvil lenger her nei. Men så er jeg ganske lita også da så da kommer nok magen fortere enn hos en som er lengere. Sf målet er på strekken men da ligger jeg jo og magen sklir ut til siden.

Er også 2 gangs og kjenner masse liv hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på dere..

har fått en babymage, så magen er stor den, men ikke den

største:P hehe.. kjent liv hver dag fra uke 1,min kjære

fra uke 17...gleder meg masse til h*n kommer:) ell vi... :)

klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 22 og begynner å bli veldig synlig, ja...

Kaller henne bare sparkhild, hun er utrolig aktiv...

sånn var ikke sønnen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heldigvis gravid ut no ja. Har litt ekstra på magen frå før, og det såg ei stund ut som om eg hadde lagt på meg meir... Har kjennt regelmessig liv sidan ca. veke 16. Morkaka ligg framover, så det har vore litt svake dult lenge, men no kjenner eg det godt! Ikkje så¨godt å kjenne frå utsida endå, men det kjem vel snart. Er i veke 22 no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en fin kul... Er i uke 23/24 nå, og kjenner masse liv hver dag, samboeren har såvidt begynt å kjenne at gutten hans sparker og spreller inni der.

Fantastisk følelse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en fin kulemage nå ja:) Og nurket begynner å gi tydelige livstegn fra seg, særlig om kvelden etter jeg har lagt meg. Det er så fantastisk gøy!!! Er uke 20+2 i dag, og begynte vel å kjenne tydelige spark for ca 1 uke siden... og aktiviteten øker for hver dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 22 uker på vei , og magen er veldig synelig ja =)

Fikk stor mage mye fortere denne gangen enn første gangen jeg var gravid.

Er mye sparking og romstering hele dagen, men merker stor forskjell på denne gutten og jenta jeg har ifra før.

Hun var mye mer aktiv i magen.

Trodde jeg hadde lest at gutter var mer aktive enn jenter i magen???

Noen erfaringer ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...