EJsinMamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg trenger sårt litt hjelp her.. Er gravid i uke8 idag - hvertfall det jeg fortsatt tror, men har blødd ( sorry utrykket ) gammelt blod ( morkt blod ) i dag og litt i går etter samleie. OG jeg er redd for at det kan ha skjedd babyen min noe. Skal til legen i morgen, men er redd for at en abort er igang, men vet ikke ennå. Er det noen av dere som ser eller føler noe? Vær så snill, trenger hjelp her Jeg: 11.01.1987 Han 09.02.1975 Jeg er RH minus i blod og sambo. Rh + Dessuten har jeg termin viss alt går som det skal rundt 15 mai.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei Asofe Kjenner bekymringen din godt...men her er et bilde av en bebiss, altså... Så ikke gi opp håpet riktig ennå, da? Men en tur til legen må du absolutt ta, ja.. Om du er rh- og han rh+ har ingenting å si om det er deres første barn?? Jeg er rh- og mannen min rh+...og alle barna våre rh+ Dermed blir jeg "vaksinert" etter hver fødsel om barnet er +, dette for at kroppen ikke skal danne antistoffer ved senere svangerskap. (Gjelder ikke for første..) Skal tenke på deg i morgen, ta deg en tur til lege, du..
EJsinMamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 tusen takk chanelle2. Det er i livet altså? Ser du hva det er? Og om svangerskapet går bra, og fødselen? Er barnet stort? Føder jeg før tiden da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå