Gå til innhold

Noen som har hatt muskelknute i livmorveggen og blitt gravide??

Anbefalte innlegg

Hei... hører jo ikke hjemme her ennå (håper snart) men lurer på om det er noen av dere som har blitt gravide med muskelknute i livmorveggen??

Skal igang med prøverør i danmark nå og er så redd for at dette skal ødelegge...

Gratulerer alle sammen!!!!!!!! dere er heldige :o)

Fortsetter under...

Ei venninne av meg hadde det. Hun ble fulgt opp med flere UL.

Hvis den ikke er i veien kan du føde normalt. Den som venninna mi hadde var på størrelse med en skikkelig appelsin og lå i veien, så hun måtte ta keisersnitt.

Hei!

Vi hadde prøvd å bli gravide i 1 år før jeg fant ut at jeg hadde en 15 cm stor muskelknute i livmoren. Den ble operert ut for 5 måneder siden ved keisersnitt. Ved kontroll hos legen etterpå sa hun at hun kunne se en knute til på ca 3 cm. Dette var mest sannsynlig noe de ikke hadde klart å fjerne ved operasjonen.

Hadde "karantene" i 3 måneder og på første forsøket etter dette fikk vi fulltreffer!

Er nå 10+0 - så det er absolutt mulig å få det til selv om det visstnok fortsatt er litt igjen der!

Lykke til og håper du er like heldig!

Det står på lappen jeg har fått av legen mistanke om lite muralt myom på 10 mm hø.tunehjørne??

Og det betyr hehe???

Så flott at du har blitt gravid, gratulerer så mye og lykke til!!!

Hei!

Myom betyr ihvertfall muskelknute, de andre ordene vet jeg ikke :-)

Når jeg var 16 uker på veg ble det oppdaget en stor muskelknute i livmorsåpningen. Da var jeg allerede blitt operert for blindtarmen i uke 12 og innlagt med blødninger i uke 16. Og det var altså da de oppdaget "synderen" til magesmertene og blødningen :-) Jeg hadde kun problemer når livmora skulle opp av bekkenet, så resten av sv.sk gikk greit. Fikk planlagt keisersnitt da. Men de anbefalte ikke å fjerne muskelknuten før jeg var ferdig med å få barn. Og om den ikke plager meg senere heller, så er det sikkert ikke nødvendig, for den er jo i utgangspunktet veldig liten, men vokser i takt med livmora.

Nå er jeg i uke 12 og har ikke merket noe enda. :-)

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...