Gå til innhold

nå må deremotivere meg!!

Anbefalte innlegg

hjeeelp..... jeg har så lyst på sjokolade!!! en sånn smash sjokolade! og jeg går jo på grethe roede..... jeg har ikke spist så mye idag så jeg har nok kalorier å ta av, og jeg har jo sånne kosemerker jeg kan bruke på sånne ting... men føler liksom egentlig at det ikke er så lurt..... det er jo bedre å ikke spise den..... uffamei... har tenkt lenge nå på om jeg skal gå på butikken å kjøpe en.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6530737-n%C3%A5-m%C3%A5-deremotivere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :) når jeg gikk på gr så sa de at d var bedre å bli ferdig med den sjokoladen enn å tenke på den... du kan jo kjøpe en bitteliten en, så slipper du å tenke på det mer?

men du er jo kjempeflink hvis du tar en gulrot i stedet da :)

Heeeeeeeeei på deg=o)!!!!

Lenge siden sist=o)

Åååå...Nå fikk jeg lystpå... Meeeeeeeeen den er skikkelig fetenes.... Og gir maaaaaaaaaaasse kviser og det vil vi ikke ha....=o(

Stå på... Du klarer dette... Jeg har klart meg uten godis, vel sjokolade på to uker og det er stort til å være meg=o)

Dette klarer du snuppa=oP

Klem

jippi!!!! takk jeg klarte det!! jeg kjøpte ikke sjikolade!! en venninne ringte å spurte om vi skulle gå tur... så nå har vi gått fort i 45 min! og søtsuget forsvant! skikkelig stolt nå :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...