Gå til innhold

jeg er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dvs... jeg er innbilt gravid og litt til....................................................................................................................dokk vart skremt no......................................

.....................hehehehe..........................................................................................................................................................................................herregud, klarer ikke vente jeg... lurer på om jeg skal sove litt, så går tida fortere......

...............................................................................................................................................................hva sier resten av prøverne?? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom, du! Hehe!! Gleder meg veldig til den dagen jeg kan skrive det på ordentlig!! Det blir gøy.

Skrevet

Hehe, din luring!!! Hvor lenge skal du vente da?

Skrevet

Nå begynte jeg nesten å grine her...

SKAL ALLE BLI GRAVID NÅ DA??? tenkte jeg...hehe..

ikke at jeg ikke unner deg å bli gravid:O

Skrevet

hehehehehhehehe

morro for unga.......hehehehe

jeg har jo egentlig ikke begynt å vente da... ikm 8.okt... litt mye sympyomer idag bare,,,,,,,,, hehehehe

Skrevet

hehhehehehe

ikke tenk på det sussa.... er nok en stund før jeg hopper på busssen videre ja...

Skrevet

Ååååååå, da er det jo bare 6 dager til... Heldiggris!! Jeg venter på el jeg...

Skrevet

Saa flink du er som ikke har begynt aa vente enda med IKM 8 okt.

Jeg har IKM 10 og har venta siden EL. :P

Skrevet

det er det jeg mente, man kan jo liksom ikke vente før ikm, men jeg har ventet siden EL.......... hehehe kan jo ikke teste enda liksom.........hehehe

Skrevet

Nela, ELperioden er ikke så kjipt det da??? hehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...