Én til Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skal ikke ha mensen før på lørdag, men har i hele dag og i går hatt noen voldsomme stikkesmerter på venstre side, akkurat ved eggstokkene. Bruker ikke å komme en uke før mensen! Noen som vet hva dette kan være? Krysser fingrene veeeeeeldig denne gangen, vi humpet i vei som bare rakker'n de dagene jeg fikk positiv EL-test.. hihi
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg og har hatt dette..AKKURAT likens...men gitt seg nå..hadde dette for ett par dager siden..Ikm 7 okt:)
Lessen Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 kan jo være et godt tegn også da..... lykke til
Én til Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Hmm.. merkelig altså! Jeg tør liksom ikke håpe på at det kan være symptom på graviditet Har ihvertfall aldri hørt om det før.. og ikke har jeg ømme bryster heller.. sukk!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 nei vet ikke jeg nei...mine stikkninger gikk jo over så:S men i dag har jeg fått sopp og kløe i underlivet..nok ett symptom..som kan bety NOE HELT ANNET! hehe
Én til Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 PS: Jeg giftet meg på lørdag da!!! Så jeg er uansett superlykkelig.. om jeg så må prøve noen måneder til.. hehe ;-D
Nela Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis det er kjennes som om noen har stukket en kniv i deg (hehe, høres behagelig ut..) så kan det være cyster faktisk. Har hatt det, og det var så vondt at jeg trodde det var noe skikkelig alvorlig. Men dette gikk over etter etpar timer, så det er sikkert ikke det samme som du har.. Håper det er noe gravid-smerter du har:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har også hatt sånne smerter!! først rett etter EL- i 3-4 dager, så nå i helgen fredag til søndag omtrent. Har IKM 6. oktober. Ikke kjent noe sånt før jeg heller! Skrev her og forsøkte å finne svar men var ingen som visste sikkert hva det betydde.
Én til Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2006 Uff, cyste på eggstokken?!? Nå ble jeg fryktelig redd her...!!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Fant dette på "fra uke til uke". Når morkaken fester seg: Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Det var riktignok i uke 5, men det er jo ikke sikkert alt går helt etter boken alltid. Hvis du har IKM på lørdag er du jo inne i uke 4 nå.
Nela Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Neineinei!! Ikke bli redd! Ikke sikkert at det var det du hadde! Cyster er helt normalt å ha, ikke alltid de gjør vondt heller! Går ofte bort av seg selv, de fleste er borte iløpet av et par mnd. Nesten alle har cyster! Av og til kan de merkes. (Hvis de beveger seg f.eks) Ikke bli redd, det er helt normalt med cyster. Jeg ble selv livredd før jeg skjønte at det var ufarlig. Det var absolutt ikke meninga å skremme noen!! Unnskyld for det altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå