Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 jeg leste fra dere som har vært i Danmark, at noen hadde hatt flere forsøk her hjemme, for så å bli gravid i Danmark. Ble det gjordt noe annen behandling enn det dere fikk her i norge??????Takknemlig for svar, for nå lurer vi fælt på om vi skal prøve også.
Svimå Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei hei Rugeline! Vi hadde 3 ivf i Haugesund, de to første uten resultat, det siste endte i SA i uke 5. I Danmark valgte de å bruke ICSI, selv om mannen min alltid har hatt super kvalitet (veldig fornøyd når de sa det til han) - for å mulig få en høyere grad av befruktning. 4 av 5 egg ble befruktet, har alltid hatt få egg, og 2 av de befrukta var feilbefruktet - aldri noen som nevnte noe om det her hjemme. Før innsett brukte de også assisted hatching - for at eggene lettere skulle "klekke" og dermed feste seg! Dette har de ikke helt tro på her hjemme... Selv om de har god erfaring med det i Danmark. Vi valgte også å ha akupunktur før og etter innsett. Har selv tror på at disse tingene gjorde utslaget - men vet jo ikke helt! Var jo bare ett av to innsatte egg som festet seg, men det holder det!!!! Er nå utrolig spent på å få hilse på lille gullet!! Og unner alle fantastiske jenter her inne å få oppleve det samme, om så det bare skulle bli bare for en gang både for meg og dere!!! Ganske vannvittig å tenke på at når prinsessa våres kommer, så har vi prøvd i seks år å bli foreldre!!! Har vært en følelsesmessig berg ogdalbane disse årene - men å så sterke vi har blitt sammen også!! Vil igjen bare få ønske masse, masse lykke til!! og sender over masse babystøv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Stor klem fra
Benta Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Så flott at alt går bra med deg Svimå!!! Tar til meg alt det babystøv jeg kan samle, og håper dette gjør lykken på vårt 4. IVF. Hvis ikke er jeg innstilt på å prøve samme oppskrift som deg, den høres helt super ut!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for svar !! Jeg er så glad for å høre fra deg. betyr så mye at noen har noe å fortelle. Selv har vi jo ei lita prinsesse på snart tre, og er selvfølgelig svært takknemlige for det. vet ikke helt hvor mye energi vi skal legge i søskenforsøk, har hatt tre uten hell nå. Får bruke mere tid i tenkeboksen tror vi. Tusen takk for svar.!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå