Lone35 =0) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg hadde sykluslengde på 29 dager mens jeg brukte k.spiralen min. Min syklus ble forflyttet til 34 dager etter at jeg tok den ut. Merkelige greier! En kobberspiral inneholder jo ingenting! Nå har jeg testa flere svakt positive strimler og flere negative staver siste uka. Er sååååå frustrert. kan noen hjelpe meg, PLIIIIS!!!
Lone35 =0) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2006 Vil legge til at det i dag er Dag 35. Så den er enda tregere nå...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Må huske på at kroppen reager på at du stresser med barn:) selv om viikke føler at vi stresser..så gjør vi nok d..og da er d lett at syklsuene forflytter seg litt..
Lone35 =0) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Ja men når jeg tror at negativtesten er rett da. Hvorfor kommer ikke Tr? Jeg er ikke såå desperat enda. Er kun i min 2.PP. Den må jo komme. Er jo 8 dager på overtid nå, har aldri hatt så lang syklus før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå