Gå til innhold

Heihei jenter! Trenger gode råd:)

Anbefalte innlegg

Noen som har et lurt tips til meg? Skal begynne å jobbe med en gass på jobb et par dager i uken. Denne gassen er skadelig for et evt. foster. Hvordan kan jeg komme meg unna dette? Er jo ikke sånn at jeg må være med på dette hver gang, men hvis jeg nekter så skjønner jo alle hvorfor. Jeg har ingenting lyst til at alle på jobb skal vite at jeg prøver å bli gravid. Har ikke engang sagt noe til foreldrene mine, kun sambo og jeg som vet det.

Hva hvis det kommer til å ta lang tid før en evt. graviditet? Hva om jeg ikke kan bli gravid? Hvis dette tar lang tid, så orker jeg ikke at andre skal vite om det. Føler liksom da at alle går rundt å venter på om jeg er gravid snart eller ikke. Har ikke lyst til å vente til jeg har fått positiv test heller, for da har jeg utsatt meg for denne gassen fra el og til da. Huff, er så fortvilt og rådvill. Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne løse dette... Noen som har ideer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6530125-heihei-jenter-trenger-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har jo tenkt på det. Det er bare det at hvis jeg blir fritatt for den jobben kommer alle til å tro at jeg er gravid... Kommer nok ikke til å ta noen sjanse, nei. Hadde bare håpet på å finne en lur måte å unngå dette på. Dette måtte jo selvfølgelig komme nå, ja.

Har ikke engang lyst til å fortelle det til sjefen. Kan jo faktisk hende at jeg kan jobbe med dette i et år uten at jeg blir gravid også. Litt av et j.... problem altså. Grr!

Hmm.. Det går kanskje an... Dumme gass som måtte komme å ødelegge humøret mitt idag. Har vridd de stakkars hjernecellene mine for å prøve å komme på en løsning. Takk for at du kommer med forslag:) Setter pris på alle forslag jeg kan få:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...