Gå til innhold

Er deres babyer lys våkne om kvelden?


Gjest -lilly-

Anbefalte innlegg

Gjest -lilly-

Snuppa mi sover store deler av dagen, men når kvelden kommer er hun lys våken og vil absolutt ikke sover. Hun kan spise kanskje hver time (jeg ammer), men har hørt at vi produserer mindre melk om kvelden så det er kanskje derfor. Hun sover godt om natta, og jeg jeg henne ikke før rundt 05-06 tiden. Kan jo ikke klage, men av og til skulle jeg ønske hun også sov litt om kvelden etter at 2-åringen er i seng.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi sover mye om dagen nå. Våkner til i 20 tida, akkurat da hun andre på to år har lagt seg. Hun er da våken fram til 23 ca, så blir ikke alene tid før etter 23 her i huset:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har hatt samme tendensene. Sovnet ikke før godt over midnatt, fikk mat ca kl 03, 06 og 09, og sov deretter inderlig godt frem til kl 12. Resten av dagen frem til midnatt igjen kunne hun småblunde etter måltider, men ikke noe mer enn det. Dermed ble hun både urolig og overtrøtt utover kvelden, og vi fikk ikke slappet av et sekund.

 

Rådet fra helsesøster var å vekke henne tidligere på formiddagen! Nå har jeg begynt å ta henne opp halvti....senest 10. Det fungerer veldig bra. Nå har hun overskudd til å prate mer med oss, smile og trene (=ligge på magen). På kveldene er hun også rolig nå, og får ca kl 22 flaske med morsmelkerstatning for å sove bedre. Det er nok melk i puppen, tror jeg, men det virker som hun blir litt lat på kvelden og ikke gidder suge nok til at hun blir ordentlig mett.

 

Håper du finner ut av det... Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg hadde skrevet det selv... Her er det texas mot kvelden og natta ja. Ikke før midnatt. Da kan hu legge seg.. Sover hele formiddagen, og store deler av dagen.. Tror kanskje jeg også skal begynne å vekke henne tidligere på morran sånn som Hilde gjør.

Savner å ha litt tid alene sammen med kjæresten min på kvelden.. Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...