Gå til innhold

vi er faktisk heldige!

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi synes kanskje synd på oss selv noen ganger fordi vi ikke har blitt gravide..... men vi må huske at vi er utrolig heldige som har en mann som elsker oss, som vil leve sammen med oss og som vil ha barn med oss.... vi er heldige som har funnet den store kjærlligheten. Vi har trygghet og kjærlighet. Det er det mange som ikke har.

Jeg har en venninne som er 28 år og singel, har aldri hatt et ordentlig forhold..... hun har jo ikke begynt å tenke på det å bli gravid, hun er bare bekymret for at hun ikke skal finne noen å dele livet sitt med.... når jeg tenker på det blir jeg takknemlig for det fine livet jeg har.

så jeg skal tenke på det neste gang jeg syter litt til feks henne om at jeg ikke blir gravid...

Bare en liten tanke og oppmuntring til alle dere som føler at dere nesten gir opp håpet :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så rett så rett..

Skrevet

Du tok ordene ut av munnen min- jeg har tenkt på dette mange ganger og senest i dag!

Godt å skifte fokus av og til- det er bare lett å glemme alt det gode i livet når en blir opphengt i en spesiell ting.

Lykke til:)

Skrevet

Veldig godt sagt... føler meg veldig heldig ja... skal prøve på nr 3 og vi er som nyforelsket!!!!!!! Suuuper deilig!

Og er så heldig å ha en mann som forteller meg hver dag at han elsker meg og ungene!!!!!!

Ha en super mandag og en fin uke!!

Skrevet

ja tenk på de som aldri får høre de ordene! jeg føler meg jo litt stressa ift alder og babylaging... men tenk det stresset hvis man er like gammel og ikke har type engang... da snakker vi stress!

Skrevet

Vet du hva, det er så utrolig sant! Husker jeg tenkte før første barn at jeg aldri skulle klage så lenge jeg hadde noen å dele livet med. Og nå, etter å ha fått førstemann, tenker jeg at jeg hvertfall ikke kan klage! Likevel blir det jo litt klaging innimellom, særlig når en av mine nærmeste venninner som fikk barn nr 1 samtidig med meg akkurat er blitt gravid på nytt - uten å prøve en gang... Men nå har jeg bestemt meg for å sette pris på det jeg har, og før eller siden må vel nr 2 sitte også :) Og hvis jeg ikke blir gravid på nytt, har jeg jo en fantastisk mann og verdens søteste datter, en jobb jeg trives i og venner rundt meg som jeg setter stooor pris på.

Skrevet

Du skriver akkurat det jeg har tenkt på de siste månedene. Jeg har gått rundt og smilt for meg selv siden vi ble enige om å droppe prevensjonen. Jeg er så utrolig heldig som er sammen med ham og nå vil han til og med få barn med meg!

Skrevet

godt sagt! nå ble jeg glad:)

I går kveld når vi hadde lagt oss, krøp mannen min inntil meg og sa "jeg vil ha baby med deg jeg, elskede.."

da var det like før jeg begynte å gråte, så varm og god var den følelsen:)

Skrevet

Helt enig!!!

Har også tenkt på det av og til, men ikke flink nok til å tenke på det hele tiden.

Husker for tre år siden før jeg møtte mannen min, da tenkte jeg mye på at det jeg aller mest ønsket meg var en mann å dele livet mitt med. Husker jeg var en del stressa på om aldri kom til å møte noen.... Og nå bruker jeg tiden på å stresse med om jeg aldri kan bli gravid... Noen ganger lurer jeg på hva jeg kommer til å ønske meg når jeg får barn... Blir man aldri fornøyd??????

:-)

Skrevet

Syns likevell jeg har lov aa klage litt, jeg da.

Egoisten her inne? *ler*

Skrevet

Flott innlegg, lengter!!

Vi har mye å sette pris på, og det snakker sambo og jeg ofte om.

Vi er så glade for å ha funnet hverandre, og viser det OFTE gjennom ord og handlinger :o)

*snufser litt og smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...