Gå til innhold

Hvor lenge og hva er galt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tullemor. Jeg har prøvd nå i 13 mnd. Vet ikke hvorfor vi ikke får det til for vi har 2 barn sammen fra før. De ble til etter 3-4 pper. Det er nok alderen som er årsaken til at mitt prosjekt tar tid. Har ikke vært til gu enda, men skal dit om en liten måned. Er spent på om han finner noe rusk.

Hei Tullemor1.

Vi er under utredning til st.olav (men det går tregt....)

Foreløpig vet ikke om noe er galt,mine blodprøver er fine,

men venter på lap...Også skal sambo levere sæd prøve da...

Hva synes dere om ciconia?

Er et alternativ for oss også,synes det offentlige sløser med tiden vår...

Vi har heller ingen barn i fra før...

Vi er 36 og 34 år...

Hei.. har ikke vært der nede ennå, men hører bare skryt av dem og at de ligger langt fremme.. og den kontakten jeg har hatt med dem på mail og telefon er bare positivt.. de er jo såå snille og søte og behjelpelig med alt...

Ja jeg hadde valgt cicone, du bare ringer inn mens og så er du igang....

koster litt mer, men som du også ingen barn fra før da tenker jeg ikke på hva det koster.....

Lykke til!!!!!!!!!!!

Annonse

Jeg tenker ikke på pengene heller.

Så Danmark blir et godt alternativ for oss også.

Er det lenge til dere skal i gang?

Vanskelig å koordinere med gynekolog hjemme?

Er vel bare å begynne å undersøke tenker jeg.

Greit å komme i gang privat i mens man står i kø i det offentlige !

Masse lykke til til dere ! C";)

http://www.ciconia.dk/sw281.asp

Jeg startet på spray 29 sept, skal igang med sprøyter 15 okt så er det ultralyd 23 okt.. så er vi heldige så kan vi være i gang der nede før okt slutt..

Jeg har en lege her hjemme som samarbeider med dem, så jeg gjør alt her hjemme og blir fulgt opp, eneste jeg gjør på cicone er uttak og innsetting... så det er jo kjempeflott.. på siden dems står det samarbeid med norske leger, kan jo hende du bor et sted hvor en lege samarbeider med dem...

Ja jeg hadde satt igang der nede... lykke til

Hællæ Tullemor1:)

Vi er nå inne i vår 15 pp. De to-tre siste pp har det ikke blitt noe særlig prøving pga at kællen har mer eller mindre hvert på sykehus fra 26 juli til oprasjon 11 sept. Tanta kom på onsdagen så denne pp er det fult fokus igjen:). Hva som er feil vet vi ikke så mye om, jeg har tatt blodprøver på dag 21, å alle verdiene på de prøvene var innenfor normalen. Bare gubben er helt frisk igjen skal han ta en sædprøve, men legen mente vi burde vente hvertfall en mnd etter oprasjonen før den prøven ble tatt. Vi vil jo ha så reelle tall som mulig.

Vi har ei snuppa som i dag er 2 år og 4 mnd. Den lille spira satt på første pp, så vi undrer jo veldig på hvorfor det tar så lang tid denne gangen. Men vi har ikke gitt opp enda. Jeg går bl.a til akupunktur, dvs jeg starter opp igjen nå etter en pause(pga kællens sykdom) skal dit på torsdag. Vi har bestemt oss for å gå videre med undersøkelserer om vi ikke klarer det på egenhånd innen 2006 er omme.

Jeg er 37 år og gubben er 41, bosatt i Østfold:)

Tvi tvi måtte vi lykkes snart begge to:)

De Danske klinikkene er myyyyyye flinkere!

De har holdt på lengre enn i Norge, kan vise til bedre resultater og bruker andre metoder enn i Norge for å lykkes. Og det blir ikke så mye dyrere å reise til Danmark (en liten ferie-tur har alle råd til).

:-)

Jeg må nok tillstå at mine tanker går helt i de baner snøfilla skisserer.

Jeg bor selv i Trondheim,hvor Medicus er et seriøst og godt alternativ til St.Olav.Men pga ciconias (og andre danske klinniker)gode omdømme og resultater,ser jeg for meg at en Danmarkstur i forbindelse med forsøk,blir en avstikker som mannen og jeg har godt av,og kan nyte to sammen.Men alle er vi forskjellige,og valgene er våre...!

Lykke til alle sammen :)

Annonse

Enig med du hehe.. tar det som en liten ferie... er jo tross alt harrytur hehe kan kjøpe kvote, kjøtt, og godteri hihihihi fanden kvote?? skal jo ikke drikke mer nå, skal bli mamma nå. Så den tid er over for mitt vedkommende iallefall og jeg liker tanken!!

Lykke til alle sammen....

Hei Tullemor :)

Leste mere på ciconias sider i går,og fant ut at det inngrepet jeg venter på st.olav også kan bli gjort der.Hystoscopi.

Tenkte bare å spørre deg om en enkel ting.

Ringte du,eller sendte du mail første gang du kontaktet dem...

Ser for meg at mye kan bli gjort der før det offentlige kommer gjennom papirmølla si...

Du trenger ikke svare om du synes det blir plagsomt.

Hilsen

Heisann!

Jeg har lest på disse sidene i en liten evighet, så jeg synes jeg kjenner alle her. Skrevet noe har jeg kun gjort sporadisk, men nå føler jeg liksom det er på tide på presentere meg litt.

Er 36, har prøvd i litt over 2 år, aldri vært gravid - og ingen finner noe galt. Har hatt lap, og står i ivf-kø, kommer kanskje inn i løpet av november/ desember... Som plutselig ikke er så langt unna ser jeg. Gulp, synes det blir fryktelig skummelt med så mye styr - siden de ikke vet hva som er galt er jeg redd for at det er mye mindre sjanse for å få det til også.

Mannen min har barn fra før, og det er heldigvis bare hyggelig og på alle måter fint.

Har vært igjennom en pergokur som foreløpig bare har ført til at jeg nå er to dager over tida, uten å være gravid. Sukk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...