Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få syte litt....

Har akkurat kommet hjem fra IKEA. Vi har handlet varer for den store gullmedalje, både til gjesterom, babyen, og junior på 9 år. Senger, madrasser, div. garderobeskap, kommoder, tekstiler, puter, etc. Kjempegøy å skulle fornye litt her i huset, og gjett om jeg gleder meg til å få ominnredet + rundvasket 3 soverom denne uka...

Men alle disse varene er TUNGE, og jeg har selvsagt måttet ta i et tak for å få varene inn og ut av tilhengeren. I tillegg er det ikke få skritt som blir tilbakelagt inne på IKEA.

Så nå verker det i ryggen, og bekkenet mitt protesterer høylydt. Hvert skritt er en gru. Jeg har nå mest lyst til å bare legge meg ned og bli liggende på sofaen til det er på tide å krype til køys i kveld. Men jeg vet at jeg må begynne å rydde ut litt av det rommet som skal bli vår sønn sitt nye gutterom/ungdomsrom. Har planer om å få rydda ut av garderobeskapene våre der inne, + å begynne på rundvaskinga, for i morgen blir det fullt opp med å få de nye møblene på plass. Jeg gleder meg til å komme igang, men gruer meg til å gjøre noe som helst nå i kveld.

Heldigvis skal jeg til fysio i morgen, for bekkenet, tror det kan bli godt.

Ja, ja. Vet at jeg er i en selvvalgt situasjon nå, men måtte bare få ut et lite hjertesukk. Takk for at dere orker å høre på meg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja. Skal bare en liten tur på Ikea, og ender opp med å føle meg nærmest invalid etterpå.. Men så MÅ man bare montere med en gang osv...

Du får se om du klarer å sette deg ned, er ikke så lurt å presse bekkenet....

Skrevet

Det ble faktisk ikke gjort noe mer i går kveld, nei. Mannen min var heldigvis også sliten, og da var det lettere å ta hensyn til seg selv. Kjenner jeg har mer vondt enn vanlig i dag, også, men ikke verre enn at jeg fungerer. Greit, nok, det, forresten, å virkelig ha vondt når man skal på første time hos fysio, for jeg har det egentlig stort sett greit når jeg nå er sykmeldt og kan gå her hjemme og sulle i mitt eget tempo.

Invalid er nok et passende ord på hvordan jeg følte meg i går kveld, ja. ALT var vondt, og de få gangene jeg måtte bevege på meg, vagget jeg som en gammel gås.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...