mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 ENDELIG! Hørt fosterlyd hos egen i dag, så utrolig moro å høre liv Super happy, men det varte så kort... Skal til jordmor i morgen, så da får jeg høre det enda en gang, og pappa`n for første gang, for en stor opplevelse! Barnet hadde 142 slag pr min. Normalt eller hva? Er 15 uker i dag.( Symfysemål på 15) Klem fra Happy )
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Så morro! Bare gled deg til du skal på UL. det er en opplevelse det!
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy!!! Var hos jordmor selv i dag. Hun letet etter fosterlyd, men mente hun ikke ville finne noe, siden det var så tidlig. Vi hørte riktignok ingen lyd. Men hun så hjertet slo inn på den greia si. 2 ganger slo den inn... Ene gangen fikk hun opp en hjertelyd på 154, selv om vi ikke hørte noe så var det ganske beroligende. Jeg er 12+6 i dag (eller 10+4 etter min termin).
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Åja det tror jeg på! Er enda en stund til, så "bare" det å få bekreftet at det var liv, var jo helt overveldende, begynner sikkert å sippe på UL hehe!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2006 Det var helt supert å høre fosterlyden, det lille miniatyr hjertet som slo som bare det! Tror en har behov for en del bekreftelser i børjan ja! Lykke til videre!
Har en herlig gutt:) Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 ja det er en herlig følelse når man hører hjertelyd:) blir aldri lei den lyden:) er 20+6 i dag.. og har hørt den mange ganger nå, men hos jordmor i dag lå hjertelyden til småen på mellom 138-142, helt normalt det:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2006 For min del kunne de ha spilt den inn på cd, kunne sikkert hørt den om og om igjen! Skulle bare til legen pga en sykemelding, som ikke er graviditetsbetinget, så detta var en real bonus ja Da er nok småttisen her normal
trenger å være anonym nå Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Var hos jordnor i dag. Uke: 24+6 SF: 23 cm Fosterlyd: 126 Perfekt mente jordmor
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. oktober 2006 Åh så gøy! Perfekt er ord som er musikk i en gravid`s ører!!!
Beatej80 Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, det å høre fosterlyden er helt himmelsk :-) Gled deg til du skal på ultralyd og se knøttet, det er iallefall artig :-) Det sies at hjerteslag over 140 er jente og under 140 er gutt. Vår har ligget på rundt 160 hele tiden og vi har fått vite på ultralyd at vi venter jente. Men det med hjertelyden er vel ikke helt til å stole på kanskje, men litt artig likevel :-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg dro rett hjem for å lese om det, vi har en magefølelse på at det blir ei jente faktisk, men får nok smøre oss med litt tålmodighet, så får vi forhåpentligvis svar på ul om 4 uker, i morgen skal vi til jordmor, så får vi hørt hertelyden sammen, og se om den er over eller under 140.... Hehehe! Helt enig at sånt er artig
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 Så gøy! Jeg fikk også høre hjertelyd i dag, den var 142 hos meg som hos deg. Og vi har også følelse på at det blir jente, spennende... Jeg er 15+3 i dag forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå