Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 3 uker til termin og dagene går mega sent.. orker ingenting. ikke lage babybok klarer ikke å slappe av med ei bok /sove eneste jeg klarer er å shoppe babytøt og andret ting jeg absolut IKKE trenger:-( FAEN er så jævla drittlei, dette er første og siste gang jeg er GRAVID! føler jeg har vært gravid i evigheter. hjelper ikke at jeg IKKE har en eneste genser som passer lengre...går rundt og fryser i t.shirts jeg! vil føde nå!!!!!!!!!!!!!!!!! soory, men er såååå frustrert at jeg klikker snart.
Leola Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! vet hvordan du har det. Med 1 mann hadde jeg fri 3 mnd før termin. Hadde nok å ta henda i da, malte hus og div. Men ble så innmari giddalaus. Ville bare at ungen skulle komme, var så møkk lei!!! Du får prøve å trimme litt, gå lange behagelige turer, vaske hus, lage masse god mat å ha i fryseren. Vet det ikke hjelper og at du ikke vil høre det, men d er jo iallefall ting som kommer deg til gode når babyen kommer;) Denne gangen vet jeg ikke om jeg rekker en fridag en gang før babyen kommer, og skulle ønske jeg var i samme situasjon som sist.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 hehe, takk for svar:-)...sant at det ikke hjelper å jeg vil ikke høre det:-) MEN jeg vet jo at jeg må vente uansett så hva er valget liksom? prøver å gå turer iallefall, men helst for å slå ihjel tiden... lurer på hva jeg skal gjøre i kveld, mannen sover...han skal på nattskift:-( hva kan jeg gjøre? se på tv....uff uff:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå