Gå til innhold

Menssmerter er det det samme som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

masrier på slutten av svangerskapet? har hatt menssmerter som har kommet som tak på en måte. er det dette som kalles masrier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk skikkelige mensensmerter/murringer i uke 31, var hos jordmor uken etter og hun sendte meg til innvendig ul for å undersøke om det var modning på gang, var jo i så tillfelle litt tidelig. Livmorhalsen var 4cm og lukket og ikke tegn på at noe var på gang.

Fikk beskjed om å ta det litt med ro fremover.

Er nå 35+1 og har fortsatt de samme smertene, til tider værre enn ellers, kommer litt an på hvor aktiv jeg har vært i løpet av dagen, pleier som oftes å bli bedre etter at jeg har lagt meg.

Jordmor kalte dem i hvertfall modningssmerter, trenger ikke nødvendigvis å bety noe, men kan jo også bety at noe er i ferd med å skje. Hvis du er veldig plaget og lurer på hva det er, ville jeg har snakket med jordmor, lege eller rett og slett ringt føden og hørt, de finner fort ut om det er noe eller ikke.

Skrevet

hei

jeg er i uke 38 og i de siste ukene har jeg også hatt litt mensens. i sammenheng med kynnere. jeg spurte jormor om dette. hun mente at det var mormunnen som holdt på å modne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...