mrs1984 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 koker nå en stor gryte med sviskekompott, begynner å bli rimelig desperat nå, hihi... stakkar sambo...;) gjenstår å se om det har noen virkning... noen som har prøvd det samme???med el uten virkning???
Chiquita Bananas Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 tror det skal være bra virkning på det ;op Fant ut at hver gang jeg hadde spist en liten boks med sviskeyoghurt så fikk den fart på magen og gjorde den fin dagen etter ) så når jeg husker det så tar jeg en liten en hver dag og da er magen stabilisert. Men dessverre så er det ikke alle som selger den i butikken og jeg glemmer det ut hver gang....
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis du tenker på å sette i gang fødselen, så funka det for meg sist gang!! Spiste sviskekompott lørdag ettermiddag, og han var ute søndag morgen!! Men så var jeg da 9 dager over termin, så kanskje han hadde komt ut uansett......!!!!
mrs1984 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 ja, tenkte på å fortgang i fødselen.. spist 3 porsjoner nå, kvaaalm... håper på at det kan være til noe hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå