koseputa Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 også skal skje med oss som utålmodig venter på at et frø skal feste seg. Hva gjør dere i denne ventetiden?Er bare så lei av å regne på dager, vente på EL, vente på den etterhvert så forhatte TR, ha sex på bestemte dager.....Leeengter så inderlig på at underet også skal skje med oss.Det er nå ett år siden vi begynte å prøve, og jeg merker nå at jeg er blitt så rastløs, ukonsentrert og til tider veldig nedfor og trist i den siste tiden. Det blir mange tanker som surrer oppi toppen og mange hvorfor? Trøster meg med at det er mange her inne som har prøvd lenger enn oss og at det også har gått greit for mange av dem.Hvor lenge har dere prøvd? Er dere flinke til å kople helt av og slappe av?Har dere noen gode tips for å prøve å roe ned kroppen, er jo ikke bra å være så stressa nå mens man prøver... Dette ble langt, men det er så utrolig bra at vi har dette forumet, det er så godt å vite at vi er flere i samme situasjon.Ser at det er mange av dere som har blitt gravide i det siste, gratulere så masse til dere alle, nå håper jeg bare at vi andre følger på... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6529380-mens-vi-venter-p%C3%A5-at-det-fantastiske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 hei! vi har prøvd i ca 10 måneder... og jeg har hatt det akkurat som deg..... telte bare dager hele tiden, planla sex... kente på tappen, testet..... men det ble for mye... jeg var på bim hele tiden.... men jeg orket ikke å ha det sånn, tenkte ikke på annet..... så jeg bestemte meg for at nå skal jeg fokusere på andre ting.... jeg begynte på grethe roede kurs.... det opptar nå mye av mine tanker.... spiser sundt og trener..... jeg er inne på bim, men ikke så ofte, mye og lenge som før... jeg slutta med el tester.... jeg regner fortsatt ut når jeg har el og ikm men har sex når vi har lyst selv om jeg håper at vi treffr el. jeg tar ikke grav tester hvis ikke jeg har gått flere dager over ikm. jeg har nektet meg selv å kjenne på tappen og lete etter slim og sånt... blebare tullete av det. og ikke ble jeg gravid heller. det er vanskelig men jeg måtte bare bestemme meg for det....... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6529380-mens-vi-venter-p%C3%A5-at-det-fantastiske/#findComment-6529482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå