Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 åååå...fått sopp jeg nå da:( lenge siden sist gitt.. Klør som bare det..glad jeg har canesten..sukk Trengte ikke dette nå...kunne sluppet sånn fram til ikm ihvertfall:(
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Bare for å ha nevnt det, igjen... Jeg tåler ikke Canesten, og bruker kun babyolje med aloe vera, fra Natusan til slikt bruk )) Funker som F, og er billig og hudvennlig:)
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Æsj da Sussa. Det var dumt. Sopp er veldig ekkelt og ubehagelig fordi det klør så mye. Jeg er heldigvis ikke plaget med det, men har hatt sopp noen ganger i forbindelse med Antibiotika. Da har canesten hjulpet for meg. Håper du blir kvitt det fort.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2006 Takk begge to:) Men så er jo sopp ofte ett symptom da;) hehe Og siden jeg har d så sjelden..så er d lov å håpe?
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hehe. Ja kanskje det er det sussa. Det hadde jo vært kjempe bra om det var symptomet ditt.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 hehe..men ingen av dere føler jo graviditet på meg så hehe
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. oktober 2006 ingeting..ingen verdens ting...tomhet....:S + sopp da..heheh...nei veit ikke jeg
**Håper** Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg klarer ikke å føle noe på andre mer i dag. Fordi jeg ikke er i form. Men kan prøve å se noe når det nærmer seg..... Krysser fingrene for deg snuppa=)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2006 trenger ikke d heller...spiller ikke noe stor rolle..er jeg gravid så er jeg gravid:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Er sopp et symptom? D ante jeg virkelig ikke... Da får vi håpe du er gravid da;)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2006 Jepp d er d..fordi sopp indikerer forandring i floraen i underlivet....og d blir d gjerne når man er gravid..men jeg har d sikkert bare lell:)
Lone35 =0) Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Huff da! Et tips om du ikke har canesten neste gang: Bruk rømme, naturell yoghurt, eller kulturmelk. Smør på og merk hvor det lindrer. Særlig kald rømme puhhhh... Melkesyrebakterier!!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. oktober 2006 hehe:) ok...men har alltid canesten liggende:P
Flippa m Frida Skrevet 2. oktober 2006 #15 Skrevet 2. oktober 2006 Hmm, dette var interessant... Bruker man da oljen bare utvendig eller er det så mildt at det kan "sprutes" oppi også?
Håp25 Skrevet 2. oktober 2006 #16 Skrevet 2. oktober 2006 Hallo Sussa, da var jeg her =) Et lite tips bare i forbindelse med sopp. Prøv Biola, jeg kjente tendens til sopp sist IKM og da hev jeg innpå med Biola - neste dag kjente jeg ingenting, slapp Canesten =) Ellers kan det jo være greit i tillegg. Jeg orker ikke drikke Biola i sånn drikkeyoghurt format, hehe, men finnes også som, vanlig yoghurt eller som appelsinjuice. Biola innholder bakterier som er bra for fordøyelsen, men legen bekreftet at det også holdt balanse i underlivet.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 2. oktober 2006 Jepp..d er bare at d jeg ikke klarer biola..hehehhe..uansett form
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #18 Skrevet 2. oktober 2006 Smører oljen på utvendig jeg, og kanskje såvidt "innenfor" *hihi* Funker som bare det. Reagerer veldig på sukker, så den er god og ha! Og forresten Biola... Fins i god appelsinjuicesmak også... Men, skal man drikke d eller? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå