Gå til innhold

#YU")=¤U")¤JOWRJW=OU¤)"¤¤##""""" SKIT....soppfaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå...fått sopp jeg nå da:( lenge siden sist gitt..

Klør som bare det..glad jeg har canesten..sukk

Trengte ikke dette nå...kunne sluppet sånn fram til ikm ihvertfall:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å ha nevnt det, igjen...

Jeg tåler ikke Canesten, og bruker kun babyolje med aloe vera, fra Natusan til slikt bruk :)))

Funker som F, og er billig og hudvennlig:)

Skrevet

Æsj da Sussa. Det var dumt. Sopp er veldig ekkelt og ubehagelig fordi det klør så mye. Jeg er heldigvis ikke plaget med det, men har hatt sopp noen ganger i forbindelse med Antibiotika. Da har canesten hjulpet for meg.

Håper du blir kvitt det fort.

Skrevet

Takk begge to:)

Men så er jo sopp ofte ett symptom da;) hehe

Og siden jeg har d så sjelden..så er d lov å håpe?

Skrevet

Hehe. Ja kanskje det er det sussa. Det hadde jo vært kjempe bra om det var symptomet ditt.

Skrevet

hehe..men ingen av dere føler jo graviditet på meg så;) hehe

Skrevet

ingeting..ingen verdens ting...tomhet....:S + sopp da..heheh...nei veit ikke jeg

Skrevet

Jeg klarer ikke å føle noe på andre mer i dag. Fordi jeg ikke er i form. Men kan prøve å se noe når det nærmer seg.....

Krysser fingrene for deg snuppa=)

Skrevet
:) trenger ikke d heller...spiller ikke noe stor rolle..er jeg gravid så er jeg gravid:)
Skrevet

Er sopp et symptom?

D ante jeg virkelig ikke...

Da får vi håpe du er gravid da;)

Skrevet

Jepp d er d..fordi sopp indikerer forandring i floraen i underlivet....og d blir d gjerne når man er gravid..men jeg har d sikkert bare lell:)

Skrevet

Huff da!

Et tips om du ikke har canesten neste gang: Bruk rømme, naturell yoghurt, eller kulturmelk. Smør på og merk hvor det lindrer. Særlig kald rømme puhhhh...

Melkesyrebakterier!!

Skrevet

hehe:) ok...men har alltid canesten liggende:P

Skrevet

Hmm, dette var interessant... Bruker man da oljen bare utvendig eller er det så mildt at det kan "sprutes" oppi også?

Skrevet

Hallo Sussa, da var jeg her =)

Et lite tips bare i forbindelse med sopp. Prøv Biola, jeg kjente tendens til sopp sist IKM og da hev jeg innpå med Biola - neste dag kjente jeg ingenting, slapp Canesten =) Ellers kan det jo være greit i tillegg.

Jeg orker ikke drikke Biola i sånn drikkeyoghurt format, hehe, men finnes også som, vanlig yoghurt eller som appelsinjuice.

Biola innholder bakterier som er bra for fordøyelsen, men legen bekreftet at det også holdt balanse i underlivet.

Skrevet

Jepp..d er bare at d jeg ikke klarer biola..hehehhe..uansett form

Skrevet

Smører oljen på utvendig jeg, og kanskje såvidt "innenfor" *hihi*

Funker som bare det. Reagerer veldig på sukker, så den er god og ha!

Og forresten Biola... Fins i god appelsinjuicesmak også... Men, skal man drikke d eller? Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...