Gå til innhold

hallais folkens:) et spørsmål til alle dere gravide: hvor tidlig testet dere positivt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hadde ikke testet før det. Var fast bestemt på å vente noen dager etter IKM, men hadde veldig ømme pupper, så prøvde jeg meg med en test på IKM og den satt. Brukte forøvrig New Generation graviditetstest

Annonse

Blir litt my forklaringer dette da, men jeg hadde en liten blødning 3 dager etter el, som jeg nå vet var festeblødning og derfor begynte jo kroppen å produsere hcg tidligere enn det vanlige osm er at egget fester seg ca 6-8 dager etter el. Jeg tok en test 4 dager etter den blødning, dvs en uke etter el og den slo ut negativ, men senere var den positiv. Tok en ny to dager etterpå og den ble svaaaaaaaaaakt positiv :-) Har tatt noen nye billigtester etterpå for moro skyld og de ble mer og mer positive.

Testet 2 dager før jeg skulle hatt mensen. Testet første gang på kvelden for jeg kunne bare ikke vente. Den var da veldig svak positiv. Testet igjen morgenen etterpå, var da sterkere positiv.

Testet negativt med CB digital to dager for IKM og positivt med samme type test to dager etter IKM. Da hadde jeg ikke testet i mellomtiden, så jeg vet ikke hvilken dag jeg hadde fått positivt resultat.

Annonse

Testet positivt med clearblue digital dag 26. Har 32 dagers syklus, så testet altså positivt 5 dager før forventet menstruasjon. Men jeg er sikker på jeg merket det allerede fra befrukning. Ble kvalm allerede dag 10. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...