Gå til innhold

Hipp hurra, jeg er så glad:)


Regnbuemor til 2

Anbefalte innlegg

Har endelig "sluppet" litt av denne MA/SA frykten:) Jeg nekter og la denne godtiden bli grånet av stygge tanker. Er svært positiv nå. Ringte JM i ste, fikk time 20.nov. Tenker litt på navn, særlig guttenavn. Har ei jente fra før, og har noen navn der vi ikke valgte men syntes er fine. Har en liten følelse på gutt denne gangen, men er clueless på navn. Så har jeg tenkt for meg gravid klær garderoben *drømme, drømme*, og drømmer om barseltid *kose, kose* . Jeg nekter og huske hvor slitsomt det igrunn var:)

 

Altså medgravidaer. Jeg tror jeg har sjønnt at jeg er GRAVID, og jeg har det bra!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var et koselig innlegg! Har savnet litt positivitet her inne.

 

Jeg har sånn annenhver dag :jeg er gravid HURRA/ jeg er gravid HVA HAR VI GJORT følelse, men det funker jo på et vis! Prøver så godt jeg kan å unngå å lese MA/SA historier her inne, fordi da blir jeg bare urolig uansett. Er ikke noe vits i å bekymre seg unødvendig heller. Det som skjer, det skjer. Skal til legen neste tirsdag, det blir en liten milepæl tror jeg. Blir nok litt virkeligere da.

 

Forresten, så har virkeligheten slått til for fult. Jeg orker rett og slett ikke å ha på meg de trange buksene mine lenger, og jeg er bare i uke 7. Magen står litt ut, og det er direkte plagsomt med belte. Tror jeg kommer til å få en stoooor mage, og kjæresten har sagt at det er bare å komme seg ut og få tak i litt behageligere klær. Så med godkjennelse fra den kanten tror jeg at jeg går en "fasjonabel" tid i møte!!! Skal ikke bli joggebuksemor!

 

Jeg tror vi får fine svangerskap hele gjengen jeg, selv om det kan være litt strevsomt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deres første. Tenk om det er to, hihihi. Mener ikke stresse deg altså. Jeg fikk også tidlig mage første gang og det var bare en!

 

Jeg digger fancy gravidklær. Tettsittende, mageavslørende flotte klær. Jeg tror ikke jeg brukte jogge bukse en dag sist jeg. Men jeg hadde en urstygg herrepysj bukse som jeg trakk på meg på kosekvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...