Gå til innhold

Jeg ser stjerner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er forferdelig tung i hodet.

Har fine blodprøver, så er nok ikke lite jern som gjør det.

Hva annet kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lavt blodtrykk heller? Har du sjekket B12?

Kroppen vår har jo masse ekstra blod som skal pumpes til diverse deler, så er som oftest derfor vi svimler...ikke alltid det går så kjapt!

Skrevet

Blodtrykket var fint sist jeg var hos JM hvertfall.

B12 har jeg ikke sjekket... Legen som må sjekke det?

Skrevet

Ja, du må ta blodprøve for å sjekke det. Men sikkert ikke det som gjør at du ser stjerner, tror ikke det er så veldig vanlig å ha mangel. Men jeg har det, så derfor jeg er litt obs ;0)

Skrevet

Jeg var også tidligere ganske svimmel å så stjerner hver gang jeg reiste meg opp. Alle prøvene var fine, så d var nok bare litt svingende blodtrykk. Men nå er jeg ikke så svimmel lenger :)

Skrevet

Okei. Kan jo være noe som går over da. Men det er så rart, for det er ikke nødvendigvis bare når jeg reiser meg opp, men også når jeg står rett opp og ned... Er jo forferdelig ekkelt :P

Håpe det går over snart da. =)

Takk for svar!

Skrevet

Får du i deg nok væske da?:)) Viktig med masse vann... :)))))

Skrevet

Jeg opplever også å se stjerner (skikkelig Donald aktige) hvis jeg reiser meg brått eller bøyer meg mye. Blodtrykket har aldri vært bedre og har hatt knall resultater på alle blodprøvene så jeg tror ikke jeg mangler jern heller. Jeg har bare regnet med at det skyldes den økte påkjenningen på kroppen generelt nå når jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...