Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) jeg tror jeg hadde EL 27.sept. har ikke testet, men hadde vondt i magen, og mye slim på papiret. dessuten sa babyverden sin kalkulator det. første dag i første mens siden pilleslutt var 13.sept og den varte til 18. sept. når har jeg IKM da? fikk forklart det for noen dager siden men jeg skjønte ikke noe av det. kan noen regne ut for meg? TROR kanskje jeg skal ta 13 (dag første mens) + 28 (sykluslengde ca) = 41. vil det si at jeg har IKM den 11.okt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er så heldig at du hadde el den 27 sept så har du ikm ca 14 dager etterpå....

Skrevet

Er det veldig uvanlig å ha EL rett etter pilleslutt da? ganske sikker på at det var det ihvertfall. "menssmerter" noen dager før, og en slim"klump" på papiret.. :s jeg vet ikke jeg.. men jeg vet om noen som har blitt gravid rett etter pilleslutt.. en jeg kjenner ble gravid fordi hun glemte 2 piller også..

Skrevet

De fleste får eggløsning med en gang etterpå. :) Det er bare noen få uheldige som ikke kommer ordentlig i gang før 6-10 mnd etterpå.

Skrevet

okei, det var godt å høre.. men selv om man har mye sex i EL-tiden, kan p-pillene henge litt igjen i kroppen sånn at det er vanskelig å bli gravid? føler meg ganske dum med de spørsmålene mine, men jeg har ingen andre å spørre :)

Skrevet

Det jeg mente med at du er heldig om du fikk el ...var at ja det er riktig at de fleste FÅR EL..men ikke normale sykluser...de fleste blir forskøvet litt....min første syklus var på 35 dager..så ble den 52 dager og nå blir den 43 dager ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...