Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Onsdag kveld kom endelig nurket ut, etter vannavgang natt til tirsdag:-) Snek i køen med 4 dager - håper jeg er tilgitt!! Han var 3405g, 51cm og 34cm rundt hodet. Ikke noen mini, som de påstod, men helt perfekt:-) Fødselen var en kjempefin opplevelse - min store skrekk var revning, men jeg fikk ikke en eneste rift:-) Jordmor var super. Vi kom hjem fra pasienthotellet lørdag formiddag, og nå går dagene med i amming og bleieskift. Det er helt fantastisk, kan ikke beskrive den enorme lykkefølelsen! Gled dere dere som fortsatt venter!! Tusen takk for all støtte og selskap her inne:-) Stor klem fra
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 åååååh, gratulerer så mye!!! Du sneik ikke før meg, så det går helt fint =) Håper vi alle oktoberdamer kommer raskt etter!!!
ventos Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye...tenker dere koser dere, ja:-)) Lykke til videre!!
2 Hærligheter! Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulere så MASSE:-) Noen kjerringråd for å få før tiden??Hehe;-) Kos dere så masse-og lykke til videre!
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Hei =0) Gratulerer så masse ! Deilig og få fødselen overstått tenker jeg. Min termin er i morgen,venter og er så spent. Kos dere fremover,mange klemmer =3
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. oktober 2006 #8 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så masse )
Candy girrrl Skrevet 2. oktober 2006 #9 Skrevet 2. oktober 2006 Stor gratulasjon fra meg! Lykke til videre med den lille )
PinkBaby♡ Skrevet 2. oktober 2006 #10 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulerer så mye, du er tilgitt for at du snek i køen, hi hi hi. Nå må dere kose dere masse hjemme
Skrømti Skrevet 2. oktober 2006 #11 Skrevet 2. oktober 2006 Gratulera med go`gutten! Kjenner at jeg gleder meg til det er min tur, ja...
katoes Skrevet 2. oktober 2006 #12 Skrevet 2. oktober 2006 gratulerer så mye med lille gutten. Har han fått noe navn enda eller? Kos dere videre.
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #13 Skrevet 2. oktober 2006 Tusen takk for gratulasjoner:-) Ingen tips til hvordan føde før tiden nei, for jeg prøvde ingen av kjerringrådene... Han var vel bare klar for å komme ut til mammaen sin;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå