Gå til innhold

Termin rundt 20. oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg også for meg (termin 21. oktober). Hvem andre har termin rundt 20. oktober?

Jeg tenkte det kunne være spennende å følge med hverandre litt fremover..

Lykke til alle sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Kommer nok til å snike litt i køen. Har termin 20. okt, men skal ha keisersnitt om en uke.

Uansett blir det spennende å følge hverandre framover. Jammen på tide at det ble oktober, spør du meg:-)))))

Lykke til fra meg også!!

Skrevet

Har 25 oktober.

Venter tredjemann, har ei jente på 4,5 år og en gutt på 19 mnd fra før. Vet ikke kjønnet denne gangen. Blir spennende å se!

Har hatt et forferdelig svangerskap så jeg ser frem til å bli ferdig! (Kvalme, kynnere, bekkenløsning+++)

Det er ikke så lenge siden vi hadde baby i huset i og med at minstemann er bare 19 mnd så det blir ikke så stor omveltning nå.

Vi gleder oss til å møte lillebabyen! Har vært så uvirkelig på mange måter synes jeg:-)

Skrevet

Glemte å si litt mer om meg selv; Vi har en datter på snart 2 og har nettopp fått vite at vi venter en jente til...

Skrevet

Jeg har termin den 25, dette blir min første og jeg venter en gutt. Jeg er virkelig klar for å få han ut så fort som mulig da!

Skrevet

Har termin 24. oktober :))

Skrevet

oxo termin 21 oktober. Ifl UL i allefall.

Skrevet

Har termin 27.okt. Dette blir gutt nr 3. Har fra før en på 9 og en på 4.

Kjenner at det skal bli godt å komme i mål snart. De 2 andre har kommet 14 dager før, så jeg krysser fingrene før at denne også har det litt travelt :)

Skrevet

Jeg har termin 22.okt. Dette er mitt første barn og jeg venter en gutt. Er så spendt på å møte han..lurer sånn på hvordan han ser ut og hvordan personlighet han har..

Skrevet

Termin 22okt, men blir satt i gang et sted mellom 13-20oktober. håper virkelig at jeg er litt moden den 13 "håpe" men tviler egentlig.

Skrevet

Jeg har termin 18 Oktober!

Men jeg kan godt føde nå.... =P

Har mye kynnere særlig på natten, men ellers er det ingen murringer eller noe, så det spørs vel om det skjer noe enda..

Skrevet

Jeg har termin 23 okt. Men er klar som et egg nå:-)

Har en gutt på 7 fra før, og det er gutt i vente denne gangen også.

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 21 oktober, har ingen fra før, skal føde på ullevål. Alt har vært så og si greit gjennom hele svangerskapet, men har vært lei i et par uker nå, og her klar til å møte krabaten. Vet ikke hvilket kjønn det blir, så det er det spennende her =)

Var på sopptur i går og i dag, og skal på stor soppsanking i morgen. Heldigvis har samboeren min ferie denne uke ( han er lærer) så første uke i permisjonen får jeg selskap =) Lykke til til dere andre! Nå er det snart over !

Skrevet

Har termin 23.10 skal føde i stavanger. Har vært der til jornalskriving i dag og tror jeg har bestemt meg for fødeloftet.....

Har vært sånn i tvil...

Noen andre som skal føde i stavanger av dere?

Skrevet

Jeg har termin 26 okt og gleder meg veldig til å se den lille. Forrige mann som nå er 2.5 år kom uke 37 så håper å slippe å gå over tiden denne gangen også !! Spennende å følge med alle andre her inne også!!!

Skrevet

Hei,

Har termin 20 oktober og venter en gutt.

Vi har en gutt på 3 år og ei jente på nesten 2, så det blir travelt.

Har hatt et turbulent svangerskap og det skal bli godt å få holde han i armene.

Skrevet

Tuddeluu...:)

Termin 26.10 her...

Har en på 3 år fra før, han kom tre veke før tida. Spennande å sjå kor tid denne har tenkt å melde sin ankomst.:) Gledar oss veldig til babykoos!!!

Kjekk tråd...

Skrevet

Har termin 21. oktober. Venter gutt. Alt i alt grei svangerskap etter at morgenkvalmen og oppkasting ga seg i uke 13. Litt lei nå. Forkjølet og små vondter .Gleder meg masse til å få baby i huset.

Skrevet

Jeg har termin den 19., venter mitt første barn, en jente, som etter planen skal fødes på Ullevål. Spennende - gleder meg utrolig til å møte henne :o)

Er helt klar for at fødselen kan starte når som helst....Som førstegangsfødende er det vel høyere odds for at det blir etter termin enn før...Sukk...

Skrevet

Litt senere,men 31 oktober.

Venter nr 2,fødte også ifjor.

:o)

Skrevet

Har også termin 23. oktober og skal føde i Stavanger. Tør ikke velge fødeloftet, vil ha mulighet til all type smertelindring!! Gleder meg masse til å møte den lille jenta som ligger og sparker og hikker der inne : ) Førstemann så alt er litt skummelt og spennende!

Skrevet

Hei... hadde termin 20 oktober...

Men fikk min herlige prins 1 oktober...

Så lykke til alle sammen

Skrevet

Har termin 27 oktober. Har vært klar for å føde en god stund. Etter å ha grått mine modige tårer til kjæresten i går, har jeg innsett at det ennå kan gå en måned før jeg føder :o(

Krysser fingrene for at det skjer noe snart for alle oss som er drittleie av å gå gravide!!! :)

Skrevet

Har termin den 22 oktober. Mest sannsynlig ei jente til i følge UL. Har to jenter fra før på 8 og 6 år. De ble født 7 og 4 dager før min egen termin så håper på å føde før nå også.

Skrevet

Hallo jenter, nå nærmer det seg, heldigvis! :-)

Vi har termin 24.oktober, men som så mange av dere andre er også jeg veldig klar for å få fødselen overstått, jo før jo heller nå. Vi venter på lille Embla, storebroren William fylte 2 år i juli. Har planlagt å føde på Ullevål, avd.A. Ønsker alle riktig lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...