Gå til innhold

Hvilke 3-hjulinger finnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe barnevogn med 3-hjul. De jeg vet om er: Easywalker, TFK og Quinny. Finnes det flere? Og hvilken er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bebe-Comfort High Trek. Fås hos Babykos (www.babykos.no)

Skrevet

Gesslein,Maclaren,abc design,hartan,gt,insteap....... Gesslein er en veldig bra vogn:) Har den til min sønn og jeg er kjempe fornøyd med den.

Skrevet

One tree hill, urban jungle er bra. Mutsy transaction er helt ny på markedet. (www.babytrader.co.uk)

Skrevet

Jeg så en fra AB i går på byen, den var fin. Men har ingen anelse om hvor man får kjøpt alle disse vognene. Selv så har jeg vært og sett på TFK Joggster twist, den likte jeg godt, og vi heller mot å kjøpe den, men vil gjerne høre om forskjellige vogner og erfaringer, da det jo blir første gang man kjøper vogn, og usikkerheten er stor

Skrevet

Skjønner usikkerheten din, for har det litt sånn selv. Er gravid for første gang og gleder meg til å kjøpe ny vogn, men er jo så mye å velge mellom... har også lyst på en trehjuling, og begynner å helle litt mot Bebe confort High trek, for som jeg skjønner kan man bruke sportsdelen begge veier, men er det noen som vet andre vogner det også går med blir jeg glad for tips..

Skrevet

Teutonia spirit S3 og Teutonia Fun kan brukes med sittedelen begge veier. Du kan velge mellom kombi (med mykbag), eller duo (med separat hardbag).

Skrevet

Hva er forskjellen på S3 og Fun? og vet du vekta på den?

Skrevet

jvorfor ikke prøve en jane slalom. med denne vogna for du en hardbag som du kan bruke som barnestol/bag til å feste i baksetet denne er godkjent til 10 kg. du for også en sportsdel som du kan bruke etter at de har vokst fra bagen. bagen og vognunderstellet veier 8 kg den er lett og med det rotterende framhjul er den en drøm å bruke den kan anbefales

Skrevet

Den har jeg ikke tenkt på, er det en bra nettside jeg kan se den, og vet du hvilken butikker som fører den?

Skrevet

var det ikek det jane bil setet som kom aller dårligst ut på sikkerhets testene da?! muig jeg husker feil, bare mener det var det.

Skrevet

Mutsy 3 rider tror jeg den heter den er super tøff, og er ivertfall kjempe fornøyd med mutsy.

www.mutsy.com

Skrevet

Kan iallfall gi TFK gode skussmål. Har hatt min i to måneder og den er som forventet. Før det hadde jeg en Emmaljunga Edge Duo, kjempebra vogn det også, men tung å bruke i byen og på kjøpesenter.

Med trehjuling trenger man ikke tenke på det. Når jeg får nummer to skal jeg kjøpe bag til TFK'en, gleder meg!

Skrevet

Jo, på Forbrukerinspektörene på NRK i august, så fikk Jane stryk karakter i sikkerhet, barnesetet altså, så den er ikke aktuell for min del. Ungen bare föyk ut av setet, skikkelig skummelt å se på.

Skrevet

Du har å traxx marlin 3. Ser veldig fin ut, med fremhjulet som kan svinge horisontalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...