Gå til innhold

Termin i januar jeg også

Krissan

Anbefalte innlegg

Hei!

Så koselig å se at det er flere som skal få to babyer i januar. Jeg har termin 30 januar, og er nå 23+1 på vei.

Har fra før en jente som blir 1 år og 9 mnd til termin. Venter nå en gutt og ei jente. Ble gravid som planlagt med naturmetoden, men hadde ikke forventet to da. Men det blir moro det.

Har ellers et håpløst bekken, så jeg har mye smerter og plager fra det. Jenta vår er i barnehagen tre dager i uken, så da får jeg heldigvis slappet av litt. Ellers er jeg mye mere engstelig i dette svangerskapet, kontra mitt forrige merker jeg.

Skal på ny UL neste uke, og da begynner målingene av livmorhalsen også. Er svært spent på det.

Dette var "litt" om meg.....

Fortsetter under...

Velkommen til januarklubben ;)

Det blir spennende tider fremover, er jo ikke så lenge igjen hvis man ser litt vidt på det.....

Er 25 uker i dag og ser fremover mot første milepæl på 30 uker, greit å ha noen mål når tiden går sakte ;)

Uff så kjedelig med bekken problemer. Blir mye sofa på deg da tenker jeg. Det er bare å holdet ut.

Ikke så rart at man er litt engstelig, det er jo en større påkjennning for kroppen med 2 i magen. jeg engster meg hver dag så det er nok helt normalt;)

Er det mye liv i magen?

Hos meg er det til tider veldig mye. Men synes nå at jeg "bare" kjenner spark fra den ene, men det er sikkert ikke noe annet at den andre har snudd seg og ligger annerledes....blir ganske tussete av det her ;)

Vi følges ad alle sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...