Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg jeg jeg!! Hehe.. Huff, tar helt av snart.. Egentlig hadde jeg ikke time før 17 okt. Men spurte i dag om jeg kunne få tidligere. Jepp jepp, fikk time allerede onsdag kl 14:30=) Er i uke 18 og har allerede vært på 3 ul.. (Pga gjentatte aborter) Mamma har bursdag til onsdag, så hun skal få være med. Mannen min må jobbe så..
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skal, men det er fordi jeg deltar i et forskningsprosjekt som går ut på om de kan klare å fange opp tidlig de som kommer til å utvikle svangerskapsforgiftning. Jeg har altså IKKE svangerskapsforgiftning selv, bare så det er sagt. :-) Gleder meg til å se han igjen, se hvor stor han har blitt på 4 uker.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Og jeg skal!!! Jippi!!!!!!!!!!!!!! Har time kl.12.30 Det er min ordinære UL.. så jeg gleder meg masse!!! Jeg kommer til å være 18+2 på onsdag.. Spunky: så bra at de forsker på det da!! Jeg hadde nemlig sv.skaps.forgiftning i forrige svangerskap.. Og ingen kan si hvorfor man får det,, så her trengs det forskning ja!
chill+enda en til Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Vi skal også på onsdag! Kl 14.00. Vi gleder oss kjempemasse! Blir så kjekt! Og til helgen kommer døtrene til min kjære, så da skal de endelig få vite den herlige nyheten også Blir kjekt å ha bilder og event. en liten filmsnutt til å vise snuppene
nummer 3 kommer i desember Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg skal også på ultralyd på onsdag. Har time klokken 10.00 på ringerike sykehus. Hvor skal dere? Gleder meg veldig til det Håper vi får vite kjønn vi da. Litt greit å vite om jeg skal vaske alt tøyet jeg har eller om jeg må kjøpe nytt. Har en jente fra før. Også er det mange som påstår at det er to der inne, har blitt ganske stor allerede. Så jeg er litt spent kan dere si.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2006 Oi.. jeg skal og på Ringerike=)=)
kakristine Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 jeg skal også nå på onsdag gleder meg =)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 I morgen er dagen jenter!!!!!!!!!!!!!!! Å som jeg gleder meg, det føles som å vente på julaften som liten jente.. hihi endelig 07.03.2007: Oj... Er det mistanke om 2 i magen din,, da er det jo ekstra spennende for deg med UL ja.. Jeg er annengangs, og ble raskt stor. Jeg er 18+1 og en venninne såg bilder av meg og magen i går og sa at sånn såg hun ut da hun var 30 uker på vei..*ler* Men jeg har tatt tidlig UL og vet at det bare er 1 inni magen min.. Klem
go`gutten +go`jenta Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal også... Jeg har time kl 10.30 på ringerike . kanskje det er timen etter endelig. 7.3.07. Jeg har også fått termin den dagen. Gleder meg noe sinnsykt til å se den lille. Og kanskje få vite kjønnet.. Lykke til alle sammen..
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Glemte å si at jeg skal på Haukeland. kl.12.30. Ikke så langt unna tid og på samme plass som Chill
nummer 3 kommer i desember Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Hei. Da ses vi kanskje på sykehuset i morgen da. Morsomt at vi er flere som skal føde på ringerike tidlig i mars da. Er dere fra ringerike? Det er bare familie og venner som tror jeg får flere enn en da. Har masse tvillinger i familien på begge sider, men ingen i min genrasjon som har fått det enda. Så de mener det er på tide med et tvilling par snart. Å siden jeg tidlig fikk mage så var det lett å trekke den konklusjonen. Syns det er greit med en om gangen jeg da. Men det blir spennende å se.
go`gutten +go`jenta Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Vi bor i brandbu. ca 40 min kjøre tur. Legen min trodde det også me den gang, men på ul i uke 8 fikk jeg beskjed om at det bare var en. Mannen min syns det hadde vært gøy med to , men en holder for meg. Og fordi jeg var så dårlig de 16 første ukene trodde de det var to. Det sies at de som venter tvillinger gjerne blir vedig dårlige.. GLeder meg veldig til i morgen. Er spent på å se kjønn, og evt om det er tegn til for tidlig fødsel denne gangen også. KAnskje vi ses i morgen.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bor på Jevnaker.. Kult å se at vi er noen som skal føde på ringerike i mars! Hvem vet, kanskje vi får hilst på hverandre på barsel.. hehe.. jeg har time til sist ser jeg.. vet dere hvem dere skal til??
nummer 3 kommer i desember Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Nei, jeg vet ikke hvem jeg skal til. Sto ingenting om det i brevet jeg fikk. Vet ikke helt om jeg får sove i natt jeg altså. Er veldig spent. Jeg bor forresten i hønefoss, men er fra roa. Har bodd her i snart 4 år. Lykke til i morgen da. Vi får gi beskjed her når vi er ferdige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå