Gå til innhold

Noen som bor i nærheten av Drammen/Asker som kan tenke seg å passe guttene våre innimellom så vi foreldre får litt tid sammen?

Anbefalte innlegg

Tenkte så vi får gått på kino eller gått ut og spist eller noe...så er jo ikke så mange timene det er snakk om. Og betaler gjerne en del siden det er såpass viktig for oss. Har nemlig ingen slekt som kan stille opp her, og ingen venner med erfaring med barn...

Guttene er nå snart 1 år og snart 3 år....

Håper noen kan hjelpe oss!!!

Fortsetter under...

Ja, jeg! Det hadde vært koselig! Vi har ei jente på snart 1 og et halvt og en på 3 mnd. Han minste er jo litt liten enda til å settes bort, men det er alltid fint å kunne ha avtaler med andre! Jeg sitter gjerne barnevakt jeg!

Jeg kan jo si litt om meg da så du vet litt... Jeg er 26, gift og har som sagt to barn. Er sykepleier, jobbet i Asker tidligere så veien dit er jo ikke avskrekkende lang hvis det er der du bor. Gi meg et vink om det kan være interessant.

Hvor bor du nå da? Og du er kanskje i tilfelle mest interessert i å passe hjemme hos oss? Minstemann er barnehagegutt....så ser ikke noe problem i å "sette han bort" så lenge storebror også er der så han kjenner noen. :-)

Annonse

Vi bor i Solbergelva, rett utenfor Drammen, i et veldig rolig og barnevennlig område så det er kjempefint om de vil komme og være hos oss. Etter hvert hvis dere føler dere trygge på oss, og guttene trives så kan vi få til overnatting også dersom det trengs i ny og ned. Men det er jo slikt vi kommer tilbake til. Alltid moro med nye lekekamerater da, jenta vår er sååå begeistret for andre unger c",) Har du noen mailadresse eller noe slik at vi kunne utveksle telefonnummer? Ja, hvis det høres interessant ut da.

Hei ingunn..

Vil også være med på dette...

Har heller ingen mulighet til å ha fri fra barn noen gang...

Bor i kr.elva.

har to gutter. 2år, 3mnd og en på 9mnd... Er gift og jobber daglig med barn...

Det er jo like i nærheten også så det passer jo ypperlig. Jeg passer gjerne barna for deg. Vi kunne jo tatt en prat, alltid greit å ha noen å spørre!

Hei. Hvor mye tar dere betalt/betaler dere når dere inngår slike avtaler med hverandre? Jeg mener når det ikke er familie må man jo betale litt... Vi betalte 1500 en gang, men det er litt dyrt synes jeg selv når jeg skal passe. (det var med overnatting i helg) 1000 kr er det en rimelig pris f.eks lørdag til søndag?

1500 kroner for å passe barn ei natt synes jeg var dyrt, jeg ville i hvertfall ikke tatt så mye! Men jeg er helt klart villig til å betale litt for at noen jeg stoler på og som har barn selv kan passe mine. Det er gull verdt å kunne ha natt/formiddag for seg selv hvis en vil gå ut en lørdagskveld uten barna.

Kanskje du kan legge ut et innlegg på skravle, sikkert noen der med erfaring. rundt 500 kanskje? Dette er vel noe man må diskutere seg i mellom...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...