Magicapia Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Hei. Jeg har termin 24.04.07. Er det noen som kan fortelle meg om det blir gutt eller jente? Friskt barn? Er selv født 09.06.86. Håper noen vil svare=)
Magicapia Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Takk for svaret=) Ser du noe annet? Om svangerskapet går bra og fødselen? Tuuusen takk=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hei magicapia Fikk også frem gutt hos deg jeg! Får opp bilde av en fødsel som ikke drøyer så altfor langt ut i tid, og at du underveis ikke føler deg svært medtatt eller overveldet. Tror dette går bare godt, jeg;0) Lykke til - så heldig du er!!! *klem*
Magicapia Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for svar=) Har en følelse på gutt selv også og er veldig spent siden dette er første svangerskap! Tenker en del på fødsel og jeg er redd for at det skal bli en lang og vanskelig fødsel, så dine ord hjelper=) Takker kjempe mye!! PS: Bare si ifra om du ser noe mer=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå