Gå til innhold

næmen, nå spiste jeg akkurat to STORE muffins :)


tina 79:)

Anbefalte innlegg

Og ikke har jeg tilta helt på det heller, men jeg er dritsulten i dag. Først lagde jeg meg minestronesuppe (den fra Toro) Skulle bare spise littegranne fordi jeg var litt deppa, men plutselig var den tom. Jeg spiste 1 LITER suppe. Er det mulig???? Også fikk jeg kjempelyst på muffins, så jeg bestemte meg for å bake. Muffins går det jo kjempefort å lage, så da ble det en liten halvtimes venting, og nå har jeg spist TO SVÆRE muffins! Haloooo??? Dette er helt sykt. Tror jeg trenger mye energi i dag jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Gadd ikke å svare anonym jeg, selvfølgelig vet vi jo at vi ikke skal spise sukker hele tiden! Men, jammen er det digg når de står der rykende ferske! I morgen blir det gulrotdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg med nybakte skillingsboller. Anmeld meg for sukkerinntak anonym. Forrige svangersskap fikk jeg dilla på melk og melkesjokolade. uuuæææææ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Aiai, gi meg gjærbakst!

Venter på at konstant uggenhet skal gi seg (bortsett fra saftis, det liker jeg godt) og dilla sette inn - kanskje på en syk kombinasjon; sylteagurk med kakestrø eller noe!

Kom dilla!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, jeg tror jeg er veldig heldig. Er ikke uggen, og har ikke noen spesielle problemer, bortsett fra at jeg er litt sliten liksom. Har ikke dilla på noe heller, men har fått en hyperaktiv luktesans. Jeg lukter ALT om dagen :)

 

Har ikke hatt spesielt mye matlyst de siste to ukene, synes ikke mat smaker noe særlig om dagen, smaksløkene forsvant opp i nesa tror jeg. Derfor ble jeg egentlig veldig glad i dag, når jeg endelig hadde lyst på noe, uansett om det var hjemmebakte muffins og minestronesuppe.

 

Graviditet er merkelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins er godt:-). Har ingen diller jeg heller, heller litt motsatt. I går lagde mamma ristete mandler, holdt på å spy av lukten, det var helt forferdelig, måtte bare be henne om å fjerne det fra bordet:-).

Det som er litt merkelig med meg også for tiden, er at hvis jeg spiser godteri eller lignende så blir jeg skikkelig kvalm, det er ikke store mengdene som skal til. Hvis jeg ikke spiser, så blir jeg ikke kvalm, merkelig det der. Men klarer jo ikke å holde fingerene av fatet:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet... det er jo salg på smågodt på narvesen, og i god gammel vane kjøpte jeg en pose full av favorittene, og brukte EN UKE på å spise opp. Ble bare uvell. Kanskje det egentlig er kroppens forsvarsmekanisme? Vanligvis er det nemlig sunn mat jeg fyser mest på akkurat nå, borstett fra i dag da, da jeg fikk lyst til å bake.

 

Det ekleste jeg kan gjøre akkurat nå er forresten å steke kyllingfilet. Det lukter våt hund. Pyton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...